פרטנר: סלולר, ספק ותשתית אינטרנט ב-159 שקל לחודש

פרטנר מתחילה לעבוד כקבוצה במטרה לחזק את הקשר בין הסלולר לקווי ולהגביר את שימור הלקוחות ■ המחיר הוא ל-18 חודשים ולאחר מכן עולה ל-179 שקל בחודש

איציק בנבנישתי  / צילום: איל יצהר
איציק בנבנישתי / צילום: איל יצהר

חברת פרטנריוצאת לראשונה עם חבילה המשלבת בין הסלולר לבין שירותי האינטרנט בבית. החברה מודיעה היום (א') על חבילה שבה היא מוכרת חבילת סלולר, ספק ותשתית אינטרנט במחיר של 159 שקל לחודש.

החבילה תקפה לתקופה של 18 חודשים ולאחר מכן המחיר יעלה ל-179 שקל בחודש. כבונוס מעניקה החברה גיבוי בענן בחינם בהיקף של 200 ג'יגה.

המצטרפים לחבילה יוכלו לקבל נפח גלישה של 8 ג'יגה והמהירות שתוצע להם לגלישה בבית תהיה מהירות של 100 מגה. לקוח שאין לו נתב בבית יכולל שכור מפרטנר נתב בעלות של 10 שקלים לחודש.

מפרטנר נמסר: "כחלק מבדיקות וסקרים שאנו עורכים כל העת במטרה להעצים את חווית השירות שערכנו עלה, כי מרבית הצרכנים מעוניינים בגלישה מהירה, בבית ומחוצה לו. כמו כן, הלקוחות הביעו רצון בריכוז שירותי התקשורת - סלולר, אינטרנט ותשתית במקום אחד, ללא צורך בהתנהלות מול מספר גורמים. כקבוצת תקשורת כוללת, המתמחה בעולמות הסלולר והאינטרנט מזה שנים, יש ביכולתנו להעניק לציבור לקוחותינו סל פתרונות מלא. לראשונה בישראל, אנו משיקים היום חבילה המשלבת שירותי אינטרנט ותשתית, במחיר אטרקטיבי ומשתלם במיוחד".