כתוב בעור: אופנת הקעקועים הזמניים תופסת תאוצה

טרנד הקעקועים הזמניים מסתמן כלהיט של הקיץ ■ בין אם אתם נמנים עם חובבי הז'אנר ובין אם לא, כמעט מתבקש להתנסות באלמנט הלא מחייב והמתוחכם הזה

חתרני: almost sexy

אתר חדש שכשמו כן הוא: סקסי, פתייני, חושני ומגניב. יש בו אופציות שיכולות לקרוץ לפאשוניסטיות אמיצות, ובמקביל גם למי שלא בקטע של התחכמויות אופנתיות. שלל מאיירים ומעצבים מקומיים ומקוריים (שלאו דווקא נמנים עם זרם המיינסטרים), מציעים קעקועים זמניים שלכאורה יכולים להיראות קיטש על הנייר, אבל קלאסיים על הגוף.

להשיג ב-almostsexy.com. טווח מחירים: 5 דולר לסט של שניים

פחות זה יותר: ASOS, ADIKA, רוקגלאם, מרמלדה מרקט

לא חייבים לקחת את המגמה הזו נורא ברצינות. מי שמעוניינת להתנסות בקטנה עם קעקוע זמני, מתוכשט וצנוע, תמצא את מבוקשה בקלות בענקיות האופנה באונליין, עם שלל אופציות ועיצובים יפים, שעושים מצב רוח טוב ושיתאימו נפלא לכל אאוטפיט קיצי.

טווח מחירים: מרמלדה מרקט: 18-78 שקל לסט, אסוס 5-20 דולר, עדיקה ורוקגלאם 39-19 שקל לסט

שאו ברכה: Tattly

טאטלי מאגד תחת קורת-גג אחת, מאות דוגמאות של קעקועים חד-פעמיים מקסימים, המעוצבים על-ידי מעצבים מכל העולם. מטאליים, חיות, אופניים, טיפוגרפיים, רוחניים, אלמנטים של קיץ, או של ילדים, וגם צבעוניים, או שחור לבן - עם כתוביות או בלי, תמצאו שם הכל מהכל, כולל שלל ברכות לחתונות ולאירועים לצד איורים של סמלי מזל על-פי אמונות טפלות כמו פרסות סוס ועלי תלתן.

להשיג ב-tattly.com וברשת סטורי. טווח מחירים: 5 דולר לסט של שניים

מתוכשטים: שלומית אופיר

מעצבת התכשיטים שלומית אופיר משיקה סדרת קעקועים זמניים בהשראת עיצוביה המוכרים, כמו ציפורים, איילים, סירות ומטוסי נייר, הרים מושלגים ואופניים. הצבעוניות, כצפוי, על טהרת השחור, זהב וכסף.

להשיג בחנויות המעצבת ובאתר האינטרנט של המותג. מחיר לסט: 25 שקל

אין שנייה לה: "קוקטית"

הרבה לפני שהקעקועים הזמניים סומנו כטרנד, הובילה את המגמה "קוקטית", הלא היא המאיירת המוכשרת שירה ברזילי. חנות האונליין שלה מציגה אגף שלם של קעקועי צמידים ושרשראות מנצנצים בשפה קולית ונונשלנטית. לצד האופציות המטאליות למיניהן, תמצאו גם איורים בשחור פשוט, המזוהים עם השפה הנאיבית, השקטה והצנועה שלה, שהיא זו שהופכת את המוטיבים המינמליסטיים למראות על-זמניים.

להשיג ב-koketit.com. טווח מחירים: 25-39 שקל

אמנותיים: LULU DK

הם סופר-מיוחדים, הם נשארים כשבועיים (!) על הגוף ובעיקר - הם מעוצבים על-ידי אמנית טקסטיל ומעצבת בוהמיינית במיוחד, ולא בכדי, זוכים להצלחה מסחררת בכל העולם. האמנית היא לולו דיקוואיטקובסקי, שכבר שנים מתרגמת את ציוריה לפריטי טקסטיל ולאיורים, המשלבים על-פיה בין אומנות מלאכת-היד המסורתית לבין המודרניות המתוחכת והצעירה. המעצבת גדלה בהמפטונס ובבהאמס, למדה בפריז, וטיילה בכל רחבי אירופה, בפרו, בהודו ובמרוקו - כל המקומות המהווים השראה ליצירותיה המקוריות.

לבירור נקודת מכירה: 052-2610007. טווח מחירים: 129-159 שקל

כל הנוצץ זהב: Alen's Gold

לבבות, כוכבים, פרחים, עיטורי ענק בדוגמת פרפרים, או שושנים ושלל עיטורים עדינים נוספים, ניתן למצוא עשויים מזהב טהור 24 קראט שיעטרו את עורכן כתכשיט אלגנטי לכל דבר. לדברי היוצרים, העיטור עמיד במים והברק והזוהר נשמרים עד שלושה ימים. אפשר לאמץ את הרעיון גם כמתנה (יש גם דגמים מיוחדים לגברים).

להשיג ב-alensgold.com. טווח מחירים: 50-189 שקל

בול פגיעה: DIX.IT

סיכוי קלוש שלא תמצאו בדיקס.איט מה שאתם מחפשים: הקולקציות אקלקטיות, והאתר מצטיין בשפע של קעקועים (למעלה מ-140), מעולמות תוכן מגוונים: צמדי מילים, חיות, שחור-לבן, צבעוניים, מתוכשטים מטאליים, חיצים, נוצות, קעקועי BFF לחברות/בני/בנות זוג ועוד.

את הקמתו של המותג המקומי יזמו בני הזוג הילה ונפתלי נחום, שאוהבים קעקועים אבל מפחדים ממחטים ומחרטות. הקולקציות מעוצבות על-ידי אמנים ומעצבים גראפיים מומחים. הקעקועים השחורים והצבעוניים מיוצרים מדיו שמופק מפולי סויה ועשויים מחומרים טבעיים שלא נוסו על בעלי חיים, המיוצרים כולם בארה"ב ומאושרים על-ידי ה-FDA האמריקאי. הקעקועים עמידים במים ונשארים על הגוף עד שבוע.

להשיג ב-dixit.co.il. טווח מחירים: 25-60 שקל