מיזם ההלוואות בלנדר מגייס כ-5 מיליון דולר

בלנדר, אשר החלה לפעול לפני כשמונה חודשים, מפעילה פלטפורמה אשר מאפשרת לאנשים להלוות כסף לאנשים או גופים אחרים - ללא תיווך בנקאי (p2p)

גיורא עופר דורון אביב וד"ר גל אביב / צילום: תמר מצפי
גיורא עופר דורון אביב וד"ר גל אביב / צילום: תמר מצפי

הסטארט-אפ בלנדר (Blender) הודיע היום על גיוס בהיקף של כ-5 מיליון דולר, מקרן בלמברג קפיטל. מאז הקמתה גייסה החברה כ-3.5 מיליון דולר, לא כולל הסבב הנוכחי. בלנדר, אשר החלה לפעול לפני כשמונה חודשים, מפעילה פלטפורמה אשר מאפשרת לאנשים להלוות כסף לאנשים או גופים אחרים - ללא תיווך בנקאי (p2p).

בלנדר, אשר הוקמה על ידי ד"ר גל אביב (המנכ"ל), בועז אביב, וברק גור, משדכת בין אנשים בעלי הון אשר מעוניינים לקבל תשואה על כספם בסביבת ריבית אפסית לבין גופים אשר זקוקים למימון. החברה טוענת כי מאז השקת השירות שלה, בנובמבר 2014, הוענקו דרך הפלטפורמה שלה הלוואות בהיקף של כ-10 מיליון שקל. סכום ההלוואה הממוצע עמד על 15-20 אלף שקל והריבית השנתית הממוצעת היא כ-6%.

ד"ר גל אביב, מנכ"ל בלנדר, אמר היום כי: "גופים עסקיים ופיננסיים רבים בישראל ומחוצה לה מגלים עניין רב בבלנדר. ההסכם הנוכחי עם קרן בלמברג קפיטל הוא תוצאה של קשר הדוק שקיימנו בתקופה אחרונה והיכרות של ראשי הקרן עם הטכנולוגיה הייחודית שפותחה בבלנדר. קרן בלמברג קפיטל מכירה היטב את שוק ה-p2p העולמי ומטרתה לתמוך בחברה בכניסה לשווקים חדשים והפיכתה לחברה גלובלית מובילה. הגיוס הנוכחי יסייע לנו בביסוס מעמדה של בלנדר בישראל ופתיחת שווקים חדשים במערב אירופה ובאמריקה הלטינית".

בעקבות ההשקעה יצטרף אלון ליפשיץ, שותף בכיר בקרן בלמברג, לדירקטוריון בלנדר. ליפשיץ אמר היום כי "בלמברג קפיטל שמה לה למטרה להוביל את העולם הפיננסי של המחר, בלנדר מתחברת לאסטרטגיה הגלובלית של הקרן ויחד אנו מאמינים שנוכל להוביל את החברה לפריצה בין לאומית משמעותית הן במדינות מערב אירופה והן באמריקה הלטינית ואסיה. זיהינו בבלנדר מובילות טכנולוגית וצוות חזק שיכול להוביל את החברה להישגים משמעותיים".

Blender

שנת הקמה: 2014

מנכ"ל: גל אביב

תחום פעילות: הלוואות

גיוסי הון: 8.5 מיליון דולר

משקיעים: בלמברג, דורון אביב ואחרים

מקור: IVC-Online