וואווי משיקה את סמארטפון הדגל שלה בישראל

הסמארטפון כולל אריזת מוצר עשירה: כיסוי מקורי של וואווי, מדבקת זכוכית להגנה על המסך וכרטיס זיכרון בנפח 16 ג'יגה ■ הקמפיין השיווקי של וואווי הוא בהיקף 15 מיליון שקל, בכיכובם של השחקנית גל גדות והזמר מוקי

סמארטפוני הדגל שיצאו בישראל בשנה אחרונה נמכרים תחת תג מחיר המתחיל ב-3,400 שקל, כאשר הוא עובר במקרים מסוימים גם את ה-4,000 שקל. חברת ווואווי (Huawei) הסינית עושה בימים אלו השקה מחודשת בישראל באמצעות סמארטפון הדגל שלה - P8, הנמכר בתג מחיר של 2,400 שקל. הסמארטפון כולל אריזת מוצר עשירה: כיסוי מקורי של וואווי, מדבקת זכוכית להגנה על המסך וכרטיס זיכרון בנפח 16 ג'יגה.

ה-P8 יימכר החל מיום רביעי הקרוב אצל כל חברות הסלולר הגדולות בישראל (סלקום, פרטנר, פלאפון והוט מובייל). ברוב המקרים, מלבד סמארטפוני דגל של סמסונג, LG ואפל, שאר היצרניות לא זוכות לכבוד של השקה בו זמנית אצל כל החברות.

ה-P8 גם יימכר ברשתות הסלולר, כמו באג. חלק מחברות הסלולר יציעו בנוסף ל-P8, סמארטפון פשוט יותר ללא עלות או בעלות נמוכה, ביחד עם מכירת ה-P8.

הקמפיין השיווקי של וואווי הוא בהיקף 15 מיליון שקל, כאשר החברה שכרה למשך שנה את שירותיהם של השחקנית גל גדות (שתשחק בקרוב את וונדר וומן בסרט באטמן נגד סופרמן) ואת הזמר מוקי. שניהם יופיעו בקמפיין טלוויזיוני, שלטי חוצות ואינטרנט.

"באנו לשנות את שוק הפרימיום בישראל", אומר קובי קליף, מנכ"ל אלפא טלקום, יבואנית וואווי. "אנחנו נמצאים בנקודה בה הולכים להשתנות דברים בשוק המקומי. ה-P8 הוא סמארטפון שמתחרה בדגמי הדגל של סמסונג, LG ואפל. בעקבות ההשקעות השיווקיות שנעשה, אנחנו נשנה את הסטטוס קוו בארץ ונהפוך בתוך שנה למותג מוביל בישראל".

ה-P8 הוא סמארטפון העשוי מגוף של מתכת, מה שמספק לו מראה אלגנטי ועובי של רק 6.4 מ"מ. המסך מגיע בגודל 5.2 אינץ' ברזולוציית Full HD. המעבד הוא HiSilicon Kirin 935 של וואווי בעל 8 ליבות במהירות 2 ג'יגה הרץ עם 3 ג'יגה זיכרון. המצלמה מגיעה עם חיישן 13 מגה פיקסל והסוללה בקיבולת 2,680 מיליאמפר/שעה.

גל גדות / צילום: דודי חסון
 גל גדות / צילום: דודי חסון