הטיפ היומי: מחיר היעד הופחת, אבל עדיין אפסייד של 33%

במריל לינץ' ממליצים על מניית Barracuda Networks ב"קנייה", ומפחיתים את מחיר היעד מ-48 דולר ל-42 דולר למניה

חברת Barracuda Networks / צילום: מתוך אתר החברה
חברת Barracuda Networks / צילום: מתוך אתר החברה

חברת Barracuda Networks, המספקת שירותי IT, נסחרת בבורסת ניו יורק (סימול: CUDA), ושווי השוק שלה הוא 1.7 מיליארד דולר. ברקודה מספקת מוצרים בשלושה תחומים: אבטחת תוכן; רשתות ו-Application Delivery (גישה ליישומי תקשורת ארגונית); וכן פתרונות אחסון ו-Disaster Recovery (הבטחת המשך הפעילות לאחר אסונות).

לאחרונה פרסמה החברה את הדוחות הכספיים לסיכום הרבעון הראשון של שנת הכספים 2016. שתי דאגות מרכזיות עולות מהדוחות. הראשונה היא החולשה בגבייה, עם ירידה של 1.9% מרבעון לרבעון, לעומת הצפי שלנו שהיה לעלייה של 7%. השנייה היא מה שאנו רואים כתחזית גבוהה מדי בנוגע לגבייה, דבר שלדעתנו מגדיל את הסיכון לאכזבות נוספות בהמשך. בצד החיובי, הסוגיות האלה לא משקפות חששות בנוגע למודל העסקי או למוצרים. אנו מייחסים זאת לתנודתיות הרגילה של חברה קטנה יחסית, דבר שכבר ראינו בעבר אצל ברקודה. לדעתנו, המניה כבר משקפת את המגמות החלשות, והיא ירדה משיא של 46 דולר ל-31.55 דולר כיום.

אנחנו ממשיכים לראות בחיוב את הניהול האיכותי של ברקודה, את המודל העסקי שלה, את העובדה ש-70% מהכנסותיה הן הכנסות חוזרות ואת יכולתה לצמוח במהירות גבוהה יותר מקצב צמיחת התעשייה.

מה אהבנו בדוחות? הביקוש החזק לפתרונות אבטחה נמשך גם ברבעון הראשון, עם צמיחה של 40% בהשוואה לרבעון המקביל. גם בתחום האבטחה לאפליקציות נרשמה צמיחה. בנוסף, ההנהלה ציינה שהיא רואה שיפור במגמות בתחום האחסון וחזרה לרמות הנורמליות של התחום.

מה לא אהבנו בדוחות? דחייה של עסקאות גדולות בתחום האחסון הובילו לשיעור צמיחה חלש בתחום. בנוסף, החברה הושפעה לרעה משינויים בשערי החליפין, בעיקר של האירו והין.

אנו מפחיתים את התחזיות שלנו על מנת לשקף את התוצאות שדיווחה החברה, ובהתאם מפחיתים גם את מחיר היעד למניה מ-48 דולר ל-42 דולר. מחיר היעד החדש גבוה ב-33% ממחיר המניה בבורסה, והמלצתנו למניה נשארת ללא שינוי, "קנייה". לדעתנו, סיכויי הצמיחה של החברה טובים לאור סל המוצרים של ברקודה והמודל העסקי הייחודי שלה.

*** טל ליאני, מחלקת המחקר, מריל לינץ'. הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם