ה"מפלצת" החדשה של טסלה טסה ל-100 קמ"ש ב-2.8 שניות

בשבוע שעבר הציג מייסד ומנכ"ל טסלה אלון מאסק את השדרוג החדש של הרכב החשמלי שמייצרת החברה, ה-Model S ■ הדגם החדש כולל מצב שמכונה "Ludicrous Mode" זוכה לתגובות נלהבות מאוד בעולם

טסלה / צילום מסך
טסלה / צילום מסך

בשבוע שעבר מייסד ומנכ"ל טסלה אלון מאסק הציג את השדרוגים החדשים של רכב-העל של החברה ה-Model S. השיפור המרכזי כולל מצב חדש שמכונה "Ludicrous Mode". שיפור נוסף הוא בסוללות החשמליות של הרכב שמסוגלות להגיע לטווח נסיעה של כ-482 ק"מ.

השדרוג החדש שמכונה P90D מאפשר בלחיצת כפתור להזניק את הרכב החשמלי מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 2.8 שניות בלבד, כך ע"פ טענת החברה. מצב ה-Ludicrous Mode הוא למעשה מהיר יותר מ-0.3 שניות מ"מצב השיגעון", (Insane Mode) שהיה בדגם הקודם.

"הרכב מאיץ בעוצמה של 1.1 ג'י", אמר מאסק במסיבת העיתונאים שערכה החברה לפני כשבוע. "זה מהיר יותר מנפילה". מאסק אמר בנוסף כי מצב ה-Ludicrous יהיה זמין גם ברכב הפנאי העתידי של החברה , ה-Model X.

התגובות מצד קהל הלקוחות והתקשורת היו נלהבות מאוד. במגזין Car and Driver צייצו בטוויטר כי "טסלה פשוט השתגעה. היא הציגה רכב עם 762 כוחות סוס". במגזין "Wired" כתבו שמצב ה-Ludicrous הופך באופן רשמי את ה-Model S למכונית על.

טסלה / צילום מסך
 טסלה / צילום מסך

טסלה / צילום מסך
 טסלה / צילום מסך