האיום האיראני עבד: בזק - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-Huawei עם גל גדות נכנסה השבוע למדד, כנראה בשל הבאזז סביב גדות בתפקידה כ"וונדר וומן"

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת התקשורת בזק, בקמפיין הנקרא "בית חכם", באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי. בפרסומת נראה גידי גוב כשהוא מגיע לאיראן כדי לעצור את האיראנים מלפוצץ את העולם. הוא עוצר את הפיצוץ בכך שהוא מספר לכולם על השקת "הבית החכם". שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.5%.

פרסומת זו היא גם הפרסומת האהודה ביותר השבוע, כאשר שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.5%.

קמפיין זה הוא גם קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על 1.6 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה גם הוא של בזק, עם סך השקעה של 2.1 מיליון דולר.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את הפרסומת לסמארטפון של Huawei עם גל גדות, שנכנסה למדד ככל הנראה בשל הבאז התקשורתי הגדול סביב גדות בתפקידה כ"וונדר וומן".

נציין כי מדובר בשבוע מוצלח למשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שהכניס השבוע למדד 3 פרסומות, אשר כולן התברגו בחמישייה הראשונה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 577 (לעומת 548 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים זהה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ- 50.5 מיליון דולר (לעומת כ-50.7 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

פרסומות
 פרסומות