הצלחה להנפקת אינסוליין: ביקוש יתר של פי שלושה

התקבלו ביקושים של כ-13.5 מיליון שקל והחברה גייסה 4.6 מיליון שקל - 15% מעל היקף הגיוס המקורי

חברת אינסוליין , המפתחת מכשור רפואי לשיפור יעילות הטיפול באינסולין, מדווחת על הצלחת הגיוס עם ביקוש יתר של פי 3.

החברה גייסה 4.6 מיליון שקל, 15% מעל היקף הגיוס המקורי שעמד על 4 מיליון שקל. מחיר המניה במכרז נסגר על 1.25 שקלho למניה, 14% מעל מחיר המינימום.

במסגרת הגיוס הוצעו לציבור 18 אלף חבילות כאשר כל חבילה כוללת 200 מניות, 100 אופציות מסדרה 5 ו-100 אופציות מסדרה 6, לפי מחיר מינימום של 220 שקל לחבילה. המכרז נסגר לפי מחיר של 250 שקל לחבילה. את הגיוס הוביל ירון אילוז מיאיר קפיטל.

"אנו שמחים על הצלחת הגיוס ומודים על הצבעת האמון של המשקיעים בחברה", מסר אייל לוין, מנכ"ל אינסוליין. "לאור ביקוש היתר וסגירת המכרז מעל מחיר המינימום גדל היקף הגיוס. הפוטנציאל העסקי של החברה מבוסס על התועלות קליניות של מוצר ה-InsuPad אשר מביא לשיפור בתוצאות השימוש באינסולין לזמן ארוחות בניסויים קליניים, בניסוי ברמר ולאחרונה גם בתוצאות הביניים של תוכנית המעקב (AWB) לשימוש יומיומי באינסופד בקרב סוכרתיים המזריקים אינסולין לזמן ארוחות".

לוין הוסיף כי "אנחנו ממשיכים לפעול על-פי האסטרטגיה שנקבעה לגרמניה ולטריטוריות נוספות ולאחרונה דיווחנו על חתימה של מזכרי הבנות, בלתי מחייבים, עם מפיצים באיטליה, הונג-קונג, מקאו וטורקיה המהווים עוד צעד למימוש אסטרטגיית המסחור הגלובלית שלנו, זאת במקביל להמשך ריכוז פעילות בגרמניה, כפי שדווח על ההסכם עם IKK והמשך הדיאלוג והפעילות עם הגוף הרושם".