מבחן ראשון בישראל לקיה סורטו - תמורה מצוינת למחיר

SUV גדול עם אבזור עשיר וניחוח יוקרתי במחיר של רכב מנהלים ■ לקחנו למבחן את דגם הסורנטו החדש של קיה, שמסומן כהבטחה גדולה, וחזרנו עם כמה מסקנות מעניינות

מחפשים מכונית עם 7 מקומות ישיבה? קיה מנחיתה בישראל את הסורנטו החדשה בדור השלישי ומבציר 2015. מה חדש ולאיזה כיוונים וקהלים מכוונת קיה, צפו בבוחן-פתע לסורנטו החדשה.

הסורנטו כוונה לשוק האמריקאי, והמידות שלה הוארכו כך שהיא מזכירה יותר מיני וואן מאשר ג'יפון. גם המושבים בשורה השנייה והשלישית גדלו וכן תא המטען. שיפור נוסף בא לידי ביטוי בסביבת הנהג שעוצבה עך-ידי צוות שבסיסו בפרנקפורט, איכות החומרים עברה שיפור משמעותי, הקונסולה המרכזית שודרגה ומסך המגע בגודל שמונה אינצ' הוא מהטובים והנוחים שנתקלנו בהם לאחרונה.

מתחת למכסה המנוע יש לנו מנוע בנזין 2.4 ליטרים עם 188 כוחות סוס שמשודכת לתיבה אוטומטית, מי שיחפוץ יש גם מנוע דיזל שמגיע רק בגריסת ההנעה הכפולה. המנוע והתיבה שלנו עובדים נהדר, יש מספיק כוח זמין כל הזמן. יש אפילו בורר מצבי נהיגה שרק ממוחה על יבדיל בין המודים השונים, אין ממש הבדל שמורגש. צריכת הדלק שהשגנו במבחן שהתבצע בעיקר על כבישים מהירים במהירות חוקית ועם מזגן שלא נח לרגע עומד על 10 ק"מ לליטר. יצרן משולב 11.3.

צפו במבחן המלא...