צפו: המצלמה חשפה מי באמת אשם בתאונה המחרידה

תיק חקירה נגד נהג מכונית פרטית שהיה מעורב בתאונה עם רוכב קורקינט בראשון לציון נסגר ■ מצלמת אבטחה שהייתה באזור חשפה כי הנהג חצה את הצומת ברמזור ירוק בעוד שרוכב הקורקינט סטה ברגע האחרון לתוך הנתיב שבו נסע הנהג

תאונת דרכים / צילום: שאטרסטוק
תאונת דרכים / צילום: שאטרסטוק

התיעוד הזה שנקלט במצלמת אבטחה שניצבה מעל צומת דרכים בעיר ראשון לציון הביאה לסגירת תיק חקירה נגד נהג מכונית פרטית שהיה מעורב בתאונה במקום, תאונה שרק במזל גדול הסתיימה ללא נפגעים בנפש.

האירוע התרחש לפני מס' שבועות בצומת הרחובות ז'בוטינסקי והרצל בעיר, כשהנהג חצה את הצומת ברמזור ירוק בו בזמן שרוכב קורקינט סטה ברגע האחרון ובצורה חסרת אחריות, לתוך הנתיב שבו נסע. נהג הרכב עוד ניסה לבלום, אך פגע בעוצמה ברוכב הקורקינט, שלמרות המראה המפחיד יצא מאירוע עם חבלות ומכות יבשות בלבד.

אלא מנקודה זו הסיפור הסתבך. בפני השוטרים שחקרו את המעורבים בתאונה, טען רוכב הקורקינט כי הגיע למעבר החציה במקום וחצה את הכביש רק כשהבחין כי רמזור הולכי הרגל התחלף לירוק.

על פניו, הנהג הפוגע ניצב בנקודה זו בסיטואציה בעייתית כשעונש חמור ממתין לו מעבר לפינה . אלא שאותו רוכב קורקינט לא ידע שבמקום ניצבת אותה מצלמה ושזו קלטה את האירוע במלואו.

חוקר התאונה ביקש וקיבל לידיו לאחר מס' ימים את החומר המצולם והורה על סגירת התיק.

כעת מתכוון הנהג להגיש תביעה אזרחית נגד רוכב הקורקינט בגין עוגמת הנפש והנזק שנגרם למכוניתו.