סיוה מתרחבת: תספק טכנולוגיות לשבבי NXP

ספקית הטכנולוגיות לתכנון שבבים סיוה ממשיכה להרחיב את פעילותה מעבר לתחום הסלולר, שהוא תחום הפעילות המסורתי שלה. החברה הודיעה היום על הסכם עם חברת השבבים NXP, שבמסגרתו תשולב טכנולוגיית הבלוטות' של סיוה בסדרת שבבים של NXP המיועדת עבור מכשירים לבישים, יישומי בית חכם והאינטרנט של הדברים (IoT).

הטכנולוגיה בהסכם עם NXP הגיעה לסיוה כחלק מרכישת RivieraWaves הצרפתית בשנת 2014. סיוה מציינת בהודעתה כי הטכנולוגיה תומכת במגוון תקני בלוטות', ומאפשרת צריכת זרם נמוכה התורמת לחיי סוללה ארוכים במכשירים לבישים כמו שעונים חכמים, צמידי בריאות ומכשירי שמיעה, וכן ביישומי בית חכם. NXP היא אחת מחברות השבבים הגדולות בעולם, ובין לקוחותיה נמצאות חברות גדולות כמו אפל, סמסונג ופנסוניק.

"אנו שמחים להודיע על ההסכם עם NXP, המחזק את מעמדנו המוביל בתחום רישוי טכנולוגיות בלוטות' לשוק ה-IoT ומעבר לו", אמר סגן נשיא ומנהל פעילות הקישוריות בסיוה, אביב מלינוביץ'. "NXP נמצאת בחזית החדשנות בשוק ה-IoT, וממשיכה להרחיב ולקדם את הקישוריות בין מכשירים ופריטים שונים".

סיוה מהרצליה, המנוהלת על-ידי גדעון ורטהייזר, נסחרת בנאסד"ק ושווי השוק שלה הוא 391 מיליון דולר, אחרי עלייה של כ-5% במחיר המניה שלה מתחילת השנה. במחצית הראשונה של 2015, סיוה רשמה הכנסות של 27.2 מיליון דולר ורווח נקי Non-GAAP של 2.9 מיליון דולר.