הסטארט- אפ הישראלי Warranteer משת"פ עם בנדא מגנטיק

וורנטיר מציעה אפליקציה לאחסון תעודת אחריות וניהול קשר עם נותני אחריות ■ הודיעה על שיתוף פעולה עם היבואנית בנדא מגנטיק ■ האפליקציה מאפשרת סריקה של קבלות עבור מוצרים שנרכשו ואחסון שלהם בענן בצורה מסודרת

סטארט אפ  הון סיכון הייטק מנורה חממה /  צלם:   thinkstock
סטארט אפ הון סיכון הייטק מנורה חממה / צלם: thinkstock

הסטארט-אפ הישראלי Warranteer, המציע אפליקציה לאחסון תעודת אחריות וניהול קשר עם נותני האחריות, הודיע על שיתוף פעולה עם היבואנית בנדא מגנטיק. הפעילות תתמקד במוצרי האחסון של ווסטרן דיגיטל, אשר יאפשרו רישום דיגיטלי לאחריות, מדריכים למשתמש, סרטוני הדרכה וקשר ישיר לנקודות השירות של בנדא מגנטיק.

האפליקציה Warranteer באה לפתור ללקוח שתי בעיות: הראשונה, האפליקציה מאפשרת סריקה של קבלות עבור מוצרים שנרכשו ואחסון שלהם בענן בצורה מסודרת עם שם המוצר, תמונה שלו ומועד פקיעת האחריות. מכיוון שהמידע מאוחסן בענן, ללקוח תמיד יש גישה מהירה וקלה אליו. בנוסף, האפליקציה מציעה שליחת טופס האחריות ליבואן, המאפשרת לו לעדכן את הלקוח בתנאי הרחבת אחריות, מידע על מיקומי מעבדות ומכירה של מוצרים נלווים או מתכלים.

האפליקציה כוללת מאגר של מאות אלפי מוצרים לזיהוי מהיר. במקרה שמוצר לא נמצא בה, עדיין ניתן להזין את פרטיו באופן עצמאי. האפליקציה מציעה תזכורת אוטומטית על פקיעת תוקף האחריות, מה שמאפשר ללקוח לנצל את האחריות לפני שזו תמה וגם ניווט אל נקודות שירות של היבואנים. אצל חלק מהיבואנים אפשר לתאם איסוף של המוצר לתיקון מהבית, כאשר במקרים אחרים אפשר לדרג את הרמה המקצועית של המתקין.

השירות ש-Warranteer מציעה ניתן בחינם ללקוחות האפליקציה, כאשר את התשלום היא מקבלת מהיבואן.

לינק לאתר החברה