אתר Shopiz מציע: קנייה קבוצתית שמחזירה כסף

האתר של היזם גלעד ברובינסקי מנסה להחזיר את טרנד הקניות הקבוצתיות - עם טוויסט קטן: המחיר יורד ככל שיותר גולשים רוכשים את המוצרים

כרטיס אשראי / צלם: thinkstock
כרטיס אשראי / צלם: thinkstock

קניות קבוצתיות תמיד היו סוג של טרנד. אתר ישראלי בשם Shopiz מנסה להחזיר את הטרנד עם טוויסט קטן: המחיר יורד ככל שיותר גולשים רוכשים את המוצרים.

איך? לכל מוצר יש כמה מדרגות מחיר. הראשונה מאפשרת למספר מסוים של רוכשים להצטרף במחיר מוזל. כך, למשל, נמכרת באתר מכונת מסיר שיער של חברת Braun במחיר של כ-520 שקל, במקום ב-600 שקל. מהמחיר המוזל יכולים ליהנות כמות מירבית של אנשים, אך יש מדרגת מחיר נמוכה יותר שמעניקה הנחה של 30 שקל נוספים אם יצטרפו 7 אנשים. במקרה כזה, כל מי ששילם את המחיר המוזל במדרגה הראשונה - ייהנה גם הוא מהמחיר המוזל החדש דרך cashback ובדמות זיכוי לכרטיס האשראי שלו.

האתר מאפשר לגולשים שאינם מוצאים מוצרים רלבנטיים לנסות ולפתוח קבוצת רכישה משלהם ולשתף אותה. כך, ככל שיותר גולשים יתעניינו בהנחה למוצר מסוים - חנויות ומוכרים שנמצאים באתר יכולים להציע הצעות רלבנטיות בהנחה לאותה קבוצה.

יש לציין כי המוצרים הנרכשים מסופקים במשלוחים חינם עד הבית ועד 4 ימי עבודה.

בין המוצרים שנמכרו באתר מציינים בחברה, למשל, מכונת קפה של נספרסו מדגם Lattissima, שנמכרה במחיר של כ-950 שקל - לעומת המחיר הנמוך ביותר שהופיע באתר השוואת המחירים זאפ - 1,277 שקל.

דוגמה נוספת היא של שואב אבק אלחוטי מחברת Dyson מדגם DC59, שנמכר ב-Shopiz בכ-1,590 שקל - לעומת 1,900 שקל (כולל משלוח) דרך אתר eBay.

האתר הושק כפיילוט לפני 3 חודשים, ובשבוע האחרון הוא הושק באופן רשמי, כשלטענת היזם גלעד ברובינסקי הצטרפו אליו יותר מ-300 עסקים ומעל ל-15 אלף לקוחות. עם המשקיעים באתר נמנים גם אנשי הפרסום יורם באומן ויוסי לובטון.