סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; שוקו טרה - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון מובילה את מדד האהובות כבר שבוע רביעי ברציפות

קמפיין טרה /צילום:עופר חג'יוב
קמפיין טרה /צילום:עופר חג'יוב

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע, זו הפעם הרביעית ברציפות, הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, פרזנטורית החברה, כשהיא מנסה ללמוד להשתמש במחשב, ללא הצלחה. שיעורי האהדה לפרסומת זהים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 24%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של שוקו טרה, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA. בפרסומת נראים אם ובנה בעת קנייתם בסופר, כאשר הם נתקלים במנשה נוי, ששר בפניהם על שוקו טרה ללא סוכר. שיעורי הזכירה לפרסומת זהים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.9%.

קמפיין הפרסומות של רשת מגה, באמצעות משרד הפרסום מקאן, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על 1.1 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). בשבוע שעבר היה קמפיין הפרסומות של חברת התקשורת הוט המושקע ביותר, עם סך השקעה גבוה יותר של 2.4 מיליון דולר.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע כי החגים הקרבים באים לידי ביטוי בקמפיינים הפרסומיים השונים, במיוחד באלה של רשתות השיווק.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 570 (לעומת 551 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ- 42.0 מיליון דולר (לעומת כ-44.9 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

פרסומות
 פרסומות