סכסוך העבודה בפלאפון: ועד העובדים מחריף את העיצומים

הודיע כי ישבית מחלקות בחברה, לאחר שבשבועות האחרונים המו"מ מול ההנהלה לא התקדם ■ יו"ר הוועד, ברק לוי: "אם נמשיך לקבל תשובות מגומגמות, נשבית בתקופה הקרובה את פעילות החברה בכל הארץ"

ברק לוי יו"ר ועד עובדי פלאפון / צילום: יונתן בלום
ברק לוי יו"ר ועד עובדי פלאפון / צילום: יונתן בלום

ועד עובדי פלאפון מחריף את העיצומים כנגד ההנהלה במסגרת סכסוך העבודה שהוכרז בחברה. הוועד מתכוון להשבית מחלקות בחברה, לאחר שבשבועות האחרונים המשא-ומתן מול ההנהלה לא התקדם.

אמש (ד') הורה יו"ר ועד עובדי פלאפון, ברק לוי, לעובדי המרכז הלוגיסטי באיירפורט סיטי לסיים את עבודתם בשעה 16:00. בנוסף החליט הוועד כי לא יוצאו מהמרכז ניידים לאחר תיקון.

היום (ה') נערך כינוס הסברה בבית פלאפון בגבעתיים, בנוכחות עובדי המטה וחברת הכנסת מיכל בירן שמלווה את מאבק העובדים. לאחר הכינוס החליט יו"ר הוועד לוי כי אחת ממחלקת שירות הלקוחות בבניין תושבת למספר שעות.

העובדים הכריזו על סכסוך העבודה בשל תוכניות ההנהלה להוצאת שירותים למיקור חוץ במחלקת הנדסה, הכנסת משווקים מורשים שאינם עובדי החברה, הצבת יעדים לא ריאליים לעובדי מחלקת המכירות בחברה והוצאת עבודה מהמרכז הלוגיסטי לגורמים פרטיים.

הנהלת פלאפון דוחה את טענות העובדים וטוענת כי אין בכוונתה לפטר עובדים, וכי היא מתכוונת לשתף את העובדים בתוכניותיה כאשר אלה יהיו רלוונטיות.

ועד עובדי פלאפון, ברק לוי, מסר: "הגיע זמן לעבור מדיבורים למעשים. כבר חודש שלם אנחנו נתקלים בסחבת מצד מהנהלת פלאפון ובחוסר רצון כן ואמיתי לדון בנושאים הבוערים לנו, כמו מיקור חוץ ותופעת עובדי הקבלן שרק הולכת ומתרחבת. הצעד שנקטנו הוא רק יריית הפתיחה. אם נמשיך לקבל תשובות מגומגמות מצד ההנהלה, נשבית בתקופה הקרובה את פעילות החברה בכל רחבי הארץ".