פלייטיקה רוכשת את Big Blue Parrot הישראלית בכ-10 מ' ד'

הסטארט-אפ הישראלי, שמפתח משחקים חברתיים למובייל, עומד מאחורי המשחק Poker Friends, מעסיק 9 עובדים, וגייס עד היום 2.5 מיליון דולר

חברת פלייטיקה הישראלית רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי Big Blue Parrot, המפתח משחקים חברתיים למובייל. סכום העסקה לא פורסם אך ל"גלובס" נודע כי היקף העסקה עומד על כ-10 מיליון דולר. העסקה הושלמה לפני מספר שבועות ובשבוע שעבר עברו כבר 9 עובדי הסטארט-אפ למשרדי פלייטיקה בתל אביב.

עבור פלייטיקה מדובר ברכישה החמישית והשנייה של חברה ישראלית, לאחר שרכשה בעבר בפברואר אשתקד את חברת המשחקים Pacific Interactive ב-90 מיליון דולר.

חברת Big Blue Parrot, שהוקמה ב-2010 על-ידי גלעד אלמוג, גל וייצנברג ודניאל רכטר ומעסיקה 9 עובדים, עומדת מאחורי המשחק Poker Friends, שעל-פי נתוני חברת SimilarWeb נמצא בין 50 משחקי הקזינו החינמיים הפופולריים ביותר ב-iOS בארה"ב ובמדינות מובילות באירופה.

 

החברה גייסה עד היום 2.5 מיליון דולר מהאנג'ל גיגי לוי, רמי ליפמן, חיים בלכר ו-iAngels, כך שהמשקיעים אמורים לרשום החזר נאה על ההשקעה, על אף שהחברה נמכרה בסכום נמוך יחסית.

ככל הנראה, פלייטיקה לא רכשה את Big Blue Parrot בגלל משחק המזל שפיתחה אלא בגלל כוח האדם של החברה או כפי שהמהלך קרוי באנגלית Acqui-hire.

גלעד אלמוג ממייסדי Big Blue Parrot אמר כי "אנחנו שמחים וגאים להצטרף לפלייטיקה, המובילה את התעשייה העולמית בתחומנו. אין לי ספק כי תחת כנפיה של פלייטיקה נצליח להביא את המשחק שלנו להישגים מרשימים בקנה מידה עולמי. חשוב לי להודות לצוות ולכל מי שליווה אותנו בשנים האחרונות".

רוברט אנטוקול, מייסד ומנכ"ל Playtika: "רכישת Big Blue Parrot מצטרפת לשורת רכישות מוצלחות שפלייטיקה ביצעה בשנים האחרונות. גלעד אלמוג, היזם והבעלים של Big Blue Parrot, ביחד עם הצוות שלו, יאפשרו לנו להמשיך ולהרחיב את שליטתנו בשוק הגלובלי, ובין היתר, לחזק את מעמדה של ישראל כמובילה בתחום המשחקים. כחברת האינטרנט הגדולה בישראל, פלייטיקה שמה לעצמה למטרה לתמוך בתעשייה המקומית ולתת הזדמנות ליזמים ישראלים מוכשרים ופורצי דרך בתחום".