הצצה לכמה מהאירועים התיירותיים הבולטים בעולם בספטמבר

מפסטיבל ייחודי על טהרת הצבע הכתום, ועד "הפופאי פיקניק" שמתקיים זו השנה ה- 34 ■ צפו בוידאו

צ'ק אין, תיירות, פסטיבלים,ג'ינג'ים/ צילום: מתוך הוידאו
צ'ק אין, תיירות, פסטיבלים,ג'ינג'ים/ צילום: מתוך הוידאו

הצצה לכמה מהאירועים הבולטים לחודש ספטמבר, כאלו שמושכים אליהם תיירים מכל העולם, כך שאם אתם מתכננים נסיעה החודש תוכלו גם אתם להיות חלק מהאירוע.

נתחיל עם הכתומים שבינינו. יום הג'ינג'ים הבינלאומי שנחגג כל שנה בשבוע הראשון של חודש ספטמבר ומביא איתו שלל אטרקציות ופעילויות על טהרת הג'ינג'יות והכתום. הפסטיבל שנחנך בשנת 2005 בעיר ברדה שבהולנד הוא פסטיבל בן יומיים אשר מושך אליו מידי שנה ג'ינג'ים ושאר סקרנים מכל קצוות העולם. בפסטיבל תמצאו פיקניקים, סדנאות מיוחדות על טהרת הכתום והאדום, ותחרויות המיוחדות אך ורק לג'ינג'ים.

ומג'ינג'ים לפרחים נוספים בהולנד רק בצבעים מגוונים יותר. בורסת הפרחים בהולנד אשר מתקיימת מידי שנה בעיר אלסמאר, מקום יפיפה ומלא צבעים וניחוחות אשר נמצא במרחק של כ-15 ק"מ דרומית לאמסטרדם, סמוך לשדה התעופה סחיפהול. במקום נערכת בכל יום מכירה פומבית ובמסגרתה מוצעים למכירה כ-14 מליון פרחים ומיליון צמחים. לאחר הביקור בבורסת הפרחים מומלץ מאד להמשיך ולטייל בעיירה אלסמאר ולבקר בה במוזיאון הגננות The historical gardens, המציג את התפתחות הגננות מהמאה ה- 17 עד ימינו אנו.

בעיר טורונטו בקנדה בין השמונה עשר ועד העשרים בספטמבר תתקיים תערוכת אומנות חוצות,  Toronto Outdoor Art Exhibition התערוכה הגדולה מסוגה בקנדה ובמסגרתה צפויים להגיע לטורונטו כ-500 אמנים משתתפים ומעל ל-100,000 מבקרים.

בפארק אפקוט (Epcot ) של דיסני וורלד אורלנדו, יתקיים פסטיבל אוכל ויין בין התאריכים  27.9 עד 11.11.2013, בדיוק בתקופת החגים בארץ. במשך 6 שבועות יוכלו המבקרים לטעום מגוון עצום של מאכלים אותנטיים של כל אומה ולשון, ללמוד משפים מקצועיים את רזי הבישול וללגום ממיטב יינות תבל.

ומדיסני במעבר טבעי לדמות מצויירת מפורסמת אחרת, פופאי. האירוע אשר נקרא פופאי פיקניק מתקיים בתאריכים ה- 11-13 בספטמבר בעיר צ'סטר במדינת אילינוי שבארה"ב, שם גם נולדה הדמות המצויירת חובבת התרד על ידי אלזי סיגר (Elzie Segar) בשנת 1929, סיגר הוא כמובן בן יליד צ'סטר. הפסטיבל אשר מתקיים כבר 34 שנים כולל דמויות, אוכל, משחקים, מופע לחיות מחמד ואוליב אויל קפה.