"מתקפת הסתיו" של מרצדס: 4 סדרות של רכבי פנאי ושטח

אחת משתי הסדרות החדשות לגמרי היא ה-GLE קופה – רכב כביש-שטח גדול וספורטיבי, שמיועד להתחרות ישירות ב-X6 של ב.מ.וו ■ עוד סדרה חדשה לגמרי היא ה-GLC, רכב כביש-שטח יוקרתי בגודל בינוני

חברת כלמוביל, היבואנית הרשמית של מרצדס, יוצא ל"מתקפת סתיו" של דגמים חדשים. החברה השיקה היום בישראל בו זמנית לא פחות מארבע סדרות חדשות ומחודשות של רכבי פנאי ושטח יוקרתיים. אחת משתי הסדרות החדשות לגמרי היא ה-GLE קופה - רכב כביש-שטח גדול וספורטיבי, שמיועד להתחרות ישירות ב-X6 של ב.מ.וו. הרכב ישווק מבראשית בכל הגרסאות, החל ב-350 דיזל ו-400 בנזין ועד דגמי AMG63 ספורטיביים. המחירים מתחילים בכ-610 אלף שקלים.

עוד סדרה חדשה לגמרי היא ה-GLC, רכב כביש-שטח יוקרתי בגודל בינוני, שמיועד להתחרות באאודי Q5, ב.מ.וו X3 ועוד. הסדרה תתחיל באר עם דגם ה-250, שמצוייד במנוע טורבו-בנזין בנפח 2 ליטר ובהספק של 211 כ". למידה יוצע דגם טורבו-דיזל בנפח 2 ליטר עם 170 כ"ס. הסדרה תוצע כסטנדרט עם חבילת אבזור עשירה. המחירים מתחילים בכ-369 אלף שקל.

סדרת ה-GLE היא השם החדש של סדרת ה-ML שמובילה את פלח השטח-פרימיום בארבע שנים האחרונות עם נתח של 38% מהשוק. הרכב יוצע בארץ עם מנועי טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר ו-3 ליטר ועם מנוע טורבו-בנזין בנפח 3 ליטר עם הספק של 333 כ"ס. הדגמים יגיעו עם חבילת אבזור מקיפה ועשירה יותר מבעבר ועם מתלי אוויר. המחירים מתחילים ב-485 אלף שקל לדגם הדיזל הבסיסי.

את המערך חותם הייבוא המחודש של סדרת ה-G קלאס הקשוחה והיוקרתית שמיועדת לעבירות מקצועית. כל הכלים בסדרה בנויים מאלומיניום והמחירים מתחילים ב-949 אלף שקל לדגם הדיזל. בחרה מתכוונים להציע ללקוחות, בין השאר, קורסי נהיגת שטח, שירות "קונסרייג'" ועוד. מרצד רשמה השנה זינוק של עשרות אחוזים במכירות, במקביל לזינוק שנרשם בכל פלח היוקרה.