גיוס של 16 מיליון דולר לחברת התוכנה הישראלית ביג פנדה

הסטארט-אפ הישראלי שמפתח כלי לניהול יעיל ומהיר של תקלות בארגונים גייסה מאז הקמתה ב-2012 כ-25 מיליון דולר

הסטארט-אפ הישראלי ביג פנדה (BigPanda), שמפתח כלי לניהול יעיל ומהיר של תקלות בארגונים, מגייס 16 מיליון דולר מקרן באטרי. הקרן מצטרפת לקרנות המשקיעות הקיימות - סקויה קפיטל ומייפילד. עוד נמסר מהחברה, כי סקוט טובין, שותף בקרן באטרי, יצטרף לדירקטוריון ביג פנדה. מאז הקמתה ועד היום גייסה החברה 25 מיליון דולר.

חברת ביג פנדה נוסדה בשנת 2012 על ידי אסף רזניק (המכהן כמנכ"ל) ואליק אייזנברג. החברה מעסיקה 35 עובדים, מתוכם 15 עובדים במרכז המחקר והפיתוח שבישראל, והיתר בקליפורניה, ארה"ב. במהלך השנה הקרובה מבקשת החברה להתרחב ב-40 משרות נוספות, כש-15 מתוכן בארץ, תוך התמקדות בעיקר במהנדסים ובתחום ה-UX/UI.

המוצר שמפתחת ביג פנדה פונה בעיקר לצוותי IT בארגונים, ומבקש לסייע להם לתפקד ביעילות תחת עומסי הנתונים, בעיקר בעת עומס הנובע מהתראות על תקלות. החברה מפתחת אלגוריתמים אשר מנתחים ומנטרים את כל ההתראות, מה שעל פי הצהרת החברה, מאפשרים לפתור את התקלות באופן מהיר ב-90% יותר מאשר ללא שימוש במערכת של ביג פנדה.

"המטרה שלנו היא להקל על עסקים לזהות ולפתור תקלות IT בכדי לצמצם את זמן הטיפול ולהגדיל את שביעות רצון הלקוחות שלהם", אמר רזניק. לדבריו: "כל חברה היום היא גם חברת תוכנה". בין לקוחות החברה נכון להיום ניתן למנות את סיסקו, גאפ, פייפאל, WIX, ואחרים.