פייסבוק תאפשר להציג סרטונים קצרים במקום תמונת הפרופיל

הרשת החברתית הודיעה על מספר שינויים שייצאו לפועל בקרוב ■ פייסבוק הציגה בנוסף פיצ'ר שיאפשר למשתמשים להחליף את תמונת הפרופיל בזמן מסוים באופן אוטומטי ■ שינויים נוספים: האפשרות להציג גלרייה של תמונות מועדפות ותמצית של המידע האישי בראש העמוד

מארק צוקרברג / צילום: רויטרס
מארק צוקרברג / צילום: רויטרס

פייסבוק  הודיעה על מספר פיצ'רים עיצוביים חדשים. אחד השינויים המרכזיים הוא האפשרות להעלות סרטון וידאו קצר במקום תמונת הפרופיל של המשתמשים. 

"בפרופילים ובניוז פיד, אנו רואים הרבה משתמשים יוצרים וצופים יותר מאי פעם בסרטוני וידאו", כך כתבו בפוסט שפרסמו בבלוג מנהלי המוצרים של פייסבוק אייגרים שורמן וטוני הסייה. "סרטוני הווידאו בפרופיל יאפשרו למשתמשים להראות צדדים אחרים של עצמם", כך כתבו.

הצגת סרטוני וידאו במקום תמונת הפרופיל היא רק חלק מהשינויים שמתכננת הרשת החברתית. היא הודיעה בנוסף על פיצ'ר שמאפשר למשתמשים להציג תמונת פרופיל זמנית שתשתנה לתמונה אחרת בזמן מסוים באופן אוטומטי. פייסבוק ציינה כי באמצעות הפיצ'ר הזה המשתמשים יכולים למשל להביע אהדה לקבוצת ספורט מסוימת לפני משחק או לציין אירוע זיכרון למשך תקופה מסוימת.

בנוסף, פייסבוק הודיעה כי תאפשר להציג תמצית של המידע האישי של המשתמשים בראש העמוד וכן גלרייה קטנה של התמונות המועדפות עליהם.