גאדג'טים: גו פרו Hero Plus LCD - מצלמה נוחה ויקרה

גו פרו עדיין מספקת את חוויית הממשק הטובה ביותר, אבל המחיר גבוה יחסית לאיכות הווידיאו ותמונות הסטילס

חברתגו פרו האמריקנית היא השליטה הבלתי מעורערת של תחום מצלמות האקסטרים, ולאחרונה היא השיקה את דגם Hero Plus LCD, שכולל מסך מגע.

מסך: מסכים אינם דבר סטנדרטי במצלמות גו פרו. באמצעות המסך ניתן לוודא את זווית הצילום וגם לתפעל את כל יכולות המצלמה מבלי להיעזר באפליקציה בסמארטפון. כאשר אוטמים את ה-Hero Plus עם הכיסוי, לא ניתן לשלוט במגע של המסך, אבל ניתן לבצע חלק מהפעולות הבסיסיות בעזרת הכפתורים הפיזיים של המכשיר.

צילום: המצלמה תומכת בצילום וידיאו עד רזולוציית Full HD עם 60 פריימים לשנייה. איכות הווידיאו מוצלחת, אבל רמת הפירוט לא מספיק גבוהה. הדגם לא תומך בצילום ברזולוציית 4K הגבוהה פי 4 מ-Full HD. ניתן גם לצלם תמונות סטילס ברזולוציית 8 מגה פיקסל. גם כאן, התוצאות רק סבירות, הצבעים אמנם נעימים לעין, אבל האיכות לא יותר מבינונית פלוס, כאשר הבעיה הוא בעיקר גרעון. מפתח הצמצם הוא F/2.8.

עמידות: המארז המוקשח מאפשר לצלול איתה עד לעומק 40 מטר. לא ניתן לפרק את המצלמה מהמארז. המצלמה קלה ושוקלת 127 גרם.

ממשק: כהרגלה, גו פרו מציעה ממשק ידידותי ופשוט. ניתן לבצע את כל ההגדרות הדרושות מהמצלמה. אפשר לערוך קבצי וידיאו ארוכים בקלות לקליפים קצרים של 5, 15 או 30 שניות ישירות מהמצלמה (גזירה של קטע מסוים, ללא יכולת חיבור של מספר קטעים) ואז לשתף בעזרת חיבור אלחוטי לסמארטפון. יש רמקול קטן המאפשר לשמוע את הסאונד של הסרטונים. המצלמה תומכת בכרטיסי זיכרון עד 64 ג'יגה.

אלחוט: יש קישוריות בלוטות' ו-WiFi, המשמשים לשיתוף מהסמארטפון.

סוללה: הסוללה מחזיקה כשעתיים (על-פי נתוני היצרן). קיבולת 1160 מיליאמפר/שעה. את הסוללה טוענים באמצעות כבל מיקרו USB סטנדרטי.

בשורה התחתונה: גו פרו עדיין מספקת את חוויית הממשק הטובה ביותר, אבל המחיר גבוה יחסית לאיכות הווידיאו ותמונות הסטילס.

מחיר: 1,700 שקל כולל אחריות לשנתיים על-ידי היבואן DAA.

ציון: 8.