האירוע ב"אלנבי 40": צו סגירה למשך 30 יום הוצא למועדון

(עדכון) - עו"ד ליאור אפשטיין, המייצג את הנהלת המועדון, אמר היום לגל"צ כי "מזה 14 שנה מתקיימות שם מסיבות חשק וזימה", אך הוסיף כי "יחסי מין מלאים לא צריכים להתרחש על הבר"

סרטון יחסי מין אלנבי 40 / צילום: מהוידאו
סרטון יחסי מין אלנבי 40 / צילום: מהוידאו

מפקד מרחב ירקון במשטרה, תת-ניצב יהודה דהן, הוציא היום (ה') צו סגירה מינהלי ל-30 יום למועדון "אלנבי 40" בתל-אביב, זאת לאחר האירוע שבו גברים תועדו מקיימים יחסי מין על הבר עם צעירה שהייתה תחת השפעת אלכוהול.

ו"ר נעמת, גליה וולוך, מסרה בתגובה כי "אין ספק שצו הסגירה לחודש ימים על מועדון 'אלנבי 40' הוא התחלה חשובה, אך מדובר בטיפה אחת באוקיינוס רווי בחציית קווים אדומים. המקרה החמור טלטל רבים בחברה הישראלית, ובצדק".

לדבריה, "אני קוראת למשטרת ישראל ולעיריית תל-אביב לפעול לסגירתו המוחלטת של המועדון, אשר הוכיח מעל לכל צל של ספק כי אין לו זכות קיום. עם זאת, חשוב לציין כי נקבע סטנדרט חדש וחידוד גבולות המוסר. נעמת קוראת לציבור לדווח על מקומות נוספים בהם מנוצלות ומושפלות נשים לעיני כל".

"נשפי חשק וזימה"

מוקדם יותר היום התראיין עו"ד ליאור אפשטיין, המייצג את הנהלת המועדון, לגלי צה"ל ואמר כי לא היה שום דבר אסור באותו אירוע שתועד בסמארטפונים - ודחה את הטענות לאונס.

יחד עם זאת, עו"ד אפשטיין הודה כי "יחסי מין מלאים לא צריכים להתרחש על הבר, זה אירוע שצריך לשלוט בו, ואם הוא יוצא משליטה, זה לא בסדר".

עו"ד אפשטיין הסביר לאחר מכן כי "בין אחריות לאשמה יש עולמות שלמים. מזה 14 שנה שבמקום הזה, ב'אלנבי 40', יש נשפי חשק וזימה. במילים יותר פשוטות - גועל נפש בעיני האחד".