הקמפיין החדש בקיקסטארטר שגייס מיליון דולר בתוך שעות

זה מה קורה כש-3 ענקיות אינטרנט כמו קיקסטארטר, AirBNB ו-instacart משתפות פעולה לצורך קידום קמפיין גיוס המונים חדש, שהפך בתוך פחות מיום לאחד המדוברים ברשת

פליטים סוריים באירופה, משבר הגירה / צילום: וידאו
פליטים סוריים באירופה, משבר הגירה / צילום: וידאו

המלחמה בסוריה יצרה משבר פליטים רציני, המסתכם נכון לעכשיו ב-12 מיליון איש שאיבדו את ביתם ונאלצו לברוח מאזור הסכנה. על מנת לסייע להם, הסוכנות לפליטים של האו"ם חברה לקיקסטארטר, AirBNB ו-instacart על מנת לגייס כספי סיוע לאותם פליטים שצובאים על שעריה של אירופה.

עד כה, הקמפיין גייס למעלה ממיליון דולר בתוך פחות מ-24 שעות. האתר ויתר על דמי התיווך של 5% וישאיר את הקמפיין באוויר במשך שבוע ימים.

כל מי שמעוניין לקחת חלק בקמפיין יכול לתרום כל סכום שנע בין 15 דולר - סכום המספיק למזרון פשוט, דרך סכום של 70 דולר המספיק להצלתם של שני פליטים, ועד סכום של 600 דולר שיכול לספק דמי לימוד שנתיים לאחד מילדי הפליטים.