מיצובישי חושפת: קרוסאובר חשמלי חדש עם טווח מרשים

הצצה לדגם החדש והמרשים שעשוי להפוך לקלף המנצח של מיצובישי בשוק בג'יפונים הלוהט, וגם: כל מה שצריך לדעת על ההנפקה המדוברת ביותר בעולם הרכב היום

תערוכת המכוניות השנתית בטוקיו הולכת ומתקרבת: מיצובישי זורקת למערכת הג'יפונים הלוהטת את דגם ה-EX קונספט שהוא למעשה מיצובישי אאוטלנדר ספורט חשמלי לחלוטין, בשונה מדגמי הפלאג אין הייבריד שמיצובישי הציגה בחזית שלה עד עתה.

מדובר בקרוסאובר ספורטיבי שעשוי לרשת את האאוטלנדר ספורט הנוכחי ועיצוב הקופה שלו מרמז כי המכונית עשויה להגיע בכמה גרסאות בעתיד. תא הנהג מעוצב בסגנון מינימליסטי תוך שימוש בחומרים קלים להקטנת משקל המכונית בכל אספקט אפשרי.

המכונית מונעת באמצעות שני מנועים חשמליים האחד מותקן על הציר הקדמי והשני על האחורי ושניהם יחד מספקים 187 כוחות סוס וטווח הנסיעה של המכונית בטעינה מלאה אחת הוא בין 320 ל-400 ק"מ בהתאם לסגנון הנהיגה ותוואי השטח.

מערכת ההנעה בטכנולוגיית סופר אול וויל קונטרול של מיצובישי מספקת יציבות ואחיזה ברמה גבוהה בזכות חלוקת כח אקטיבית לגלגלים והנהג יכול לבחור שלושה מצבי נסיעה לפי תנאי השטח ולעבור בין מצב אוטומטי, עפר ושלג. בנוסף לכך לא שכחו במיצובישי כי המכונית מיועדת גם לנסיעה עירונית ולכן תמצאו בה מערכת חניה אוטומטית וגם מערכת לזיהוי מכשולים המופעלת באמצעות. מעניין כמה מתוך כל אלה יגיעו לדגמים הסטנדרטיים.