הרשת החברתית: החברה לפיתוח הסחר של הונג-קונג משיקה נציגות בישראל

במלון קראון פלזה בעזריאלי ת"א נחוגה ביום חמישי האחרון כינונה של נציגות HKTDC - החברה לפיתוח הסחר של הונג-קונג בעולם - בישראל ■ מי היה שם?

איתן בר–זאב, חי גאליס ורוני וולף / צילום: ערן לם
איתן בר–זאב, חי גאליס ורוני וולף / צילום: ערן לם

במלון קראון פלזה בעזריאלי תל-אביב נחוגה ביום חמישי האחרון כינונה של נציגות HKTDC - החברה לפיתוח הסחר של הונג-קונג בעולם - בישראל. איש יחסי הציבור רוני וולף נבחר לייצג אותה בארץ הקודש.

נכחו בקוקטייל: לאנג צ'אן יינג, ראש ממשלת הונג-קונג; יצחק כהן, סגן שר האוצר; שגיא קרני, הקונסול הכללי של ישראל בהונג-קונג; עמית לנג, מנכ"ל משרד הכלכלה; עופר זקס, מנכ"ל מכון היצוא; אלי אבידר, מנכ"ל מכון היהלומים; אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר; יולי תמיר, נשיאת שנקר; פרופ' יוג'ין קנדל, יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה הפורש; רוני חזקיהו, יו"ר הבנק הבינלאומי; עמי אראל, יו"ר סלקום; עו"ד גלעד שר; מארק גזית, מנכ"ל Thetatray; גד פרופר, יו"ר לוריאל ישראל; צביקה פולק, נשיא כלמוביל; יעקב הלפרין, מנכ"ל אופטיקה הלפרין; איתן בר-זאב, מנכ"ל ביג מרכזי קניות; חי גאליס, סמנכ"ל ביג; התעשיין עברי גורן; ואחרים.

מרגרט פונג, מנכ"לית HKTDC, שנכחה אף היא באירוע, סיפרה כי בביקורה בישראל היא נפגשה עם חברות ממשלתיות, סטארט-אפים וחממות טכנולוגיות. הפגישות המחישו, לדבריה, את היותה של ישראל מעצמה טכנולוגית.

עוד ציינה פונג כי ישראל היא השוק השני בגודלו באזור עבור הונג-קונג, וכי באמצעות הנציגות הישראלית בכוונתה לחזק ולהרחיב את קשרי המסחר בין שתי המדינות.

בקשר להונג קונג / צילום: ערן לם
 בקשר להונג קונג / צילום: ערן לם