לעובד האקטיבי: מצא בעצמך את הצעד הבא בקריירה

אתר אינטרנט מבוסס על אלגוריתם משוכלל שמנתח כמויות אדירות של נתונים ומתבסס על חוכמת ההמונים כדי לחזות ולהמליץ למועמדים על הצעד הבא שלהם בקריירה בדרך למשרת החלומות

Workey-Team / צילום: עומרי אהרנוב
Workey-Team / צילום: עומרי אהרנוב

בשבוע שעבר נכתב כאן על השיטות של חברות ההיי-טק והסטארט-אפ לפתות עובדים מוצלחים לעקור לשורותיהן. פתרון שמעביר את היוזמה אל העובדים עצמם הוא אתר workey.co, שמבטיח להמליץ למועמדים על הצעד הנכון הבא בקריירה שלהם.

האתר מבוסס על אלגוריתם משוכלל שמנתח כמויות אדירות של נתונים ומתבסס על חוכמת ההמונים (רשתות חברתיות) כדי לחזות ולהמליץ למועמדים על הצעד הבא שלהם בקריירה בדרך למשרת החלומות.

כל זה, לטענת היזמים, נעשה ביעילות ובדיסקרטיות, כך שמחפש העבודה שולט באופי התהליך ובחשיפה שלו לחברות המגייסות ומחליט בעצמו האם ללכת על המלצת האתר ולפנות למשרה הבאה שלו.

האתר מקשר אותו באופן ישיר אל מעסיקים פוטנציאלים וחוסך את פונקציית התיווך. לדברי מנכ"ל WORKEY, בן ראובני: "Workey מתבססת על שני עקרונות שמפצחים את מה שהיה חסר בשוק: האחד - היכרות אישית של המועמד עם אנשים בחברה שימליצו עליו; והשני - אלגוריתמים חכמים שמציעים לכל אחד את המשרות המתאימות לו. הבנו שניתן להשתמש ביכולות ניתוח וקשרים מעולמות אחרים, כדי לייעל ולשפר את עולם הגיוס, שמשתרך כיום מאחור. גיוס מועמדים איכותיים בהיי-טק הוא אחד האתגרים הגדולים ביותר בהיי-טק ו-Workey הולכת לשנות זאת".