עובדי גולן טלקום מכריזים: שביתה כללית מיום שישי הקרוב

העובדים, בגיבוי ההסתדרות הלאומית, הכריזו שוב על שביתה החל מ-6 בנובמבר, בהמשך לסכסוך העבודה שהוכרז ב-22 באוקטובר, במחאה על התנהלות ההנהלה למכירת החברה בלי להסדיר קודם את תנאי העובדים

מיכאל גולן / צילום: איליה מלניקוב
מיכאל גולן / צילום: איליה מלניקוב

ועד עובדי גולן טלקום, בגיבוי ההסתדרות הלאומית, הכריזו שוב על שביתה בחברה החל מיום שישי הקרוב, 6 בנובמבר. זאת, בהמשך לסכסוך העבודה שהוכרז ב-22 באוקטובר, במחאה על התנהלות ההנהלה למכירת החברה בלי להסדיר קודם לכן את תנאי העובדים.

בהודעה היום (א') נמסר מההסתדרות הלאומית כי הנהלת גולן טלקום ממשיכה בהתנהלות פסולה לפני הכרזת הסכסוך, אחריה ועד ההודעה היום.

לטענת העובדים, ההנהלה לא קיימה משא-ומתן בנוגע להשלכות הצפויות של הליכי המכירה והשפעות השינוי הארגוני על זכויות העובדים ותנאי עבודתם, וזאת אחרי שהחברה לא הודיעה בכלל על כוונתה זו ועל השינוי הארגוני הצפוי.

לדברי הודיה אוהב שלום, יו"ר ועד עובדי חברת גולן טלקום, "הצטערתי לשמוע על כוונת המכירה של החברה דרך העיתונות, זאת למרות שמנכ"ל החברה, מר מיכאל גולן, הבטיח כי החברה רק בודקת את תנאי השוק, ובנוסף הבטיח כי לא יעשה שום צעד למכירה לפני שיתוף העובדים וחתימה על ההסכם הקיבוצי".

מגולן טלקום נמסר: "אין תגובה".