צפו בשיטה: פירצה שמאפשרת לטוס בחינם מסביב לעולם

צפו בסיפור המדהים על בחור שמצא פירצה שמאפשרת לטוס מסביב לעולם במחלקה הראשונה עם כל הפינוקים - מבלי לשלם כמעט כלום

טיסה מסביב לעולם במחלקה ראשונה   Sam Huang, יוניטייד אמירייטס, כרטיסי אשראי / צילום: וידאו
טיסה מסביב לעולם במחלקה ראשונה Sam Huang, יוניטייד אמירייטס, כרטיסי אשראי / צילום: וידאו

צעיר בשם סם הואנג (Sam Huang) חזר לאחרונה מטיול מסביב לעולם בשווי 60 אלף דולר בסוויטת המחלקה הראשונה של Emirates airline, אחת מחברות התעופה היוקרתיות בעולם. הטיול, שהתפרס על פני 11 ערים, 7 מדינות ו-5 יבשות, עלה לו 300 דולר בלבד ונקודות "נוסע מתמיד" שצבר באמצעות חופן של כרטיסי אשראי.

איך הוא בדיוק עשה זאת? הואנג, שמנהל בלוג בתחום הנסיעות, ניצל פירצה במדיניות "הנוסע המתמיד" של חברת Alaska Airlines. אחרי שחתם על 15 כרטיסי אשראי של בנק אוף אמריקה, שחתום על הסכם עם Alaska Airlines השותפה בתוכנית לצבירת מיילים עם Emirates airline, הוא הצליח לצבור 100 אלף מייל בתוכניות "נוסע מתמיד", וזאת מבלי שטס אפילו פעם אחת בחברת התעופה של אלסקה.

לטענתו, בניגוד למרבית חברות התעופה, ל-Alaska Airlines אין מגבלה על מספר עצירות הביניים שניתן לבצע, כל עוד העצירה היא עד 24 שעות. אז הוא פשוט הזמין טיסת הלוך חזור מסינגפור לניו-יורק עם עצירות במלבורן, סידני, אוקלנד, דובאי ומילאנו, ולמרבה הפלא הטיסה אושרה לו.

בשלב מסוים נציג של חברת התעופה התקשר כדי לברר אם הוא באמת רוצה לעצור בכל-כך הרבה מקומות - הואנג נתן את אישורו, וכך הוא מצא את עצמו בסוויטה הנשיאותית של Emirates, כשהוא חולק את הטיסה עם שייח'ים ואוליגרכים ונהנה מקוויאר ושמפניה דום פריניון ללא הגבלה.

חברת התעופה אישרה ל"ביזנס אינסיידר" כי האנג אכן רכש את הכרטיס באמצעות נקודות "נוסע מתמיד". עם זאת, כל מי שקורא את סיפורו המדהים של האנג בבלוג שלו, TopMiles, מיד ניתקל בלינקים להרשמה לאותם כרטיסי אשראי איתם השיג את טיסת החלומות.

בכל מקרה, האנג טוען שכי מדובר בסיפור אמיתי לגמרי, וכי כל אזרח אמריקאי עם דירוג אשראי סביר יכול לפעול באותה השיטה ולטוס מסביב לעולם במחלקה ראשונה ובמחיר של כמה מאות דולרים בלבד.