סמסונג הכריזה על הגלקסי View - טאבלט עם מסך 18.4 אינץ'

המשקל של ה-view לא קל בכלל - 2.65 ק"ג ■ הטאבלט כולל סוללה המחזיקה לדברי החברה כ-8 שעות של צפייה בווידיאו ■ הוא מגיע עם ממשק יעודי המרכז בתוכו גישה לספקי תוכן שונים ■ המחיר בארה"ב - 650 דולר; מועד השקה עדיין לא פורסם ועדיין לא ידוע אם ה-View יגיע גם לישראל

יצרניות הטכנולוגיה מחפשות כל הזמן דרכים לעורר את הביקוש לטאבלטים. אחרי שאפל הכריזה על האייפד פרו עם מסך 12.9 אינץ', סמסונג מכריזה על הגלקסי View - טאבלט עם מסך בגודל 18.4 אינץ' ברזולוציית Full HD.

הטאבלט הענקי מגיע עם תושבת פנימית המאפשרת להניח אותו על השולחן ולצפות בסרטים בצורה נוחה. התושבת כולל גם ידית לנשיאה קלה של המכשיר. דבר המאפשר להתנייד עם הטאבלט ממקום למקום בבית. המשקל של ה-view לא קל בכלל - 2.65 ק"ג.

הטאבלט כולל סוללה המחזיקה לדברי החברה כ-8 שעות של צפייה בווידיאו. נתון מרשים. בנוסף, יש כאן גם רמקולים סטריאופוניים. ה-View הוא טאבלט המיועד לצריכת תוכן טלוויזיוני וככזה הוא מגיע עם ממשק יעודי, המרכז בתוכו גישה לספקי תוכן שונים.

נתוני החומרה של הטאבלט כוללים את המעבד Exynos 7580 מבית סמסונג. המעבד הוא בעל 8 ליבות במהירות 1.6 ג'יגה הרץ עם 2 ג'יגה זיכרון עבודה ונפח אחסון פנימי של 32 ג'יגה. יש אפשרות להרחיב את הזיכרון באמצעות כרטיס (עד 128 ג'יגה). מערכת ההפעלה היא אנדרואיד בגרסת לוליפופ.

מחירו של ה-View בארה"ב עומד על 650 דולר. מועד השקה עדיין לא פורסם. עדיין לא ידוע אם ה-View יגיע גם לישראל.