חשד: הונו לקוחות בנוגע לחבילות נופש של ישרוטל

אופק וקנין, זיו קיסוס ולירז וקנין נעצרו בחשד לקבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר להונות והונאה בכרטיסי חיוב

משטרת ישראל מנהלת בחודשים האחרונים חקירה, שאתמול (א') הפכה לגלויה, ובמרכזה הונאת חבורת ישרוטל בהיקפים של עשרות אלפי שקלים בנושא חבילות נופש, קשירת קשר לביצוע ההונאה וכן הונאות בכרטיסי חיוב אשר משיקות לאותה פרשה.

במסגרת החקירה, שמתנהלת במחוז צפון, עצרה אתמול המשטרה 3 חשודים בפרשה, אופק וקנין (19), זיו קיסוס (19) ולירז וקנין (21, קרובת משפחתו של אופק), בחשד לביצוע עבירות של קבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר להונות והונאה בכרטיסי חיוב.

שופטת בית המשפט עכו, אביגיל זכריה, האריכה את מעצרם של השלושה. "נחה דעתי כי החומר הקיים בידי המשטרה מגלה חשד סביר שהחשודים עברו את העבירות המיוחסות להם", קבעה השופטת בדיון לצו המעצר.

עם זאת, השופטת ציינה כי "לאחר עיון בדוח הסודי, נראה כי קיים מדרג בין החשודים, באופן שבו חשוד מספר 1 (אופק) הינו החשוד העיקרי בפרשה והרוח החיה מאחורי האירועים".

מעצרם של כל השלושה הוארך עד להמשך השבוע הנוכחי.

במסגרת החקירה עולה כי השלושה חשודים בכך שפעלו בעשרות מקרים להונאת לקוחות בנושא חבילות נופש באמצעות חיובים בכרטיסי אשראי. במרכז החקירה ניצבת חברת ישרוטל. החשד הוא שהשלושה ביצעו עסקאות אל מול רשת ישרוטל והבטיחו עסקאות נופש ללקוחות, תוך שהם גובים מהם כספים במירמה.

יצוין כי לשלושה אין עבר פלילי, ואחת מהן משרתת כחיילת. על אף שהשלושה
הודו ברוב האירועים המיוחסים להם, מעצרם הוארך לצורך המשך חקירה.

השלושה מיוצגים בידי עורכי הדין ליאור בר-זוהר, משה נעמן ואבי קורנול מטעם הסנגוריה הציבורית.