ללא תוספת מחיר: ארוחת 3 כוכבי מישלן במחלקת עסקים

לכל נוסעי הלואו-קוסט שאוכלים את הסנדביץ' שהביאו מהבית, זה הזמן להתחיל לקנא: החל מהחודש הבא ייהנו חלק מהנוסעים הישראלים לארה"ב ולאפריקה מארוחות ברמה של מסעדה בת 3 כוכבי מישלן

פיטר גוסנס, השף של מסעדת "Hof Van Cleve", בעלת 3 כוכבי מישלן, פיתח 6 תפריטים שונים, אשר מציגים את הטוב שבגסטרונומיית בלגיה ללקוחותיה הבינלאומיים של בריסל איירליינס.

ובכן, מהיום גם הנוסעים הישראלים של מחלקת העסקים יוכלו ליהנות מארוחת גורמה שתוגש להם בחלק של טיסת ההמשך מבריסל לארצות-הברית או לאפריקה.

גוסנס בחר בעיקר מוצרים עונתיים ואזוריים, אותם הוא שילב עם מגע בלגי. כך, במנות הפתיחה תוכלו לקבל טבולה בקארי עם סלרי. בנוסף יוכלו הסועדים ליהנות ממבחר גדול של בירות שיוצרו במבשלות בלגיות, וכן ממבחר יינות, פרלינים וגבינות בלגיות משובחות.

רק כדי לסבר את האוזן (והחיך כמובן), אתר WBPStars פרסם ביולי האחרון רשימה של 60 המסעדות הטובות בעולם, בהן "Hof Van Cleve" מחזיקה במקום ראשון משותף.

על-פי חברת התעופה הבלגית, אשר מפעילה היום שתי טיסות ביום בקו תל-אביב - בריסל - תל-אביב עם טיסות המשך נוחות לארה"ב ולאפריקה, הארוחה לא תייקר את מחיר הכרטיס למחלקה העסקית, שעמד היום על כ-1,965 דולר, כולל מסים לארה"ב.