5 המוזיאונים הטובים בעולם שחובה לבקר בהם

ברחבי העולם קיימים כמה מוזיאונים ששמם הולך לפניהם, אשר מציעים למבקרים בהם חוויה בלתי נשכחת ■ אם עוד לא יצא לכם להגיע אליהם, הנה כמה סיבות לעזוב הכול ולנסוע

מוזיאון המטרופוליטן / צילום: מהוידאו
מוזיאון המטרופוליטן / צילום: מהוידאו

לאלה מכם שמזג-האוויר שולח אותם לבילוי במקומות סגורים, מגזין "טריפ אדווייזר" בחר את 25 המוזיאונים הטובים בעולם. מוזיאון יד ושם בירושלים גם הוא ברשימה המכובדת וממוקם במקום ה-22. אנחנו נציג בפניכם את 5 המוזיאונים שלפחות על-פי בחירת ההמונים נחשבים לטובים ביותר.

במקום החמישי - מוזיאון הלובר בפריז, ללא ספק המוזיאון המפורסם בעולם, אשר מציג את תמונת המונה ליזה שכל ילד בעולם מכיר. ההיסטוריה של המבנה החלה כמעט לפני 1,000 שנה, והמבנה הנוכחי התפתח מארמון שהחל להיבנות במאה ה-16. הלובר הוא המוזיאון הגדול ביותר בפריז, ושטחו 100,160 מטרים רבועים, מהם 58,470 אשר מוקדשים לתצוגות.

אל המקום הרביעי הגיע מוזיאון נאסיונאל דל פראדו, המוזיאון הגדול והמפורסם ביותר במדריד, בירת ספרד. במוזיאון נמצא אחד האוספים הגדולים ביותר של אמנות אירופית מן המאה ה-14 ועד תחילת המאה ה-19. הוא ממוקם באחד המבנים הגרנדיוזיים שנבנו במסגרת תוכניתו של המלך קרלוס השלישי לשיפור פני העיר במאה ה-18.

אילו מוזיאונים נוספים ברשימה? צפו בסרטון המצורף מתוכנית התיירות "צ'ק-אין" של גלובס TV.