אזרחי ישראל משלמים על מצב מערכת הבריאות בכיסם ובבריאותם

בוועידת ישראל לעסקים 2015 של "גלובס" יתקיים מושב מיוחד שידון באילו רפורמות נדרשות כדי להניע שינוי משמעותי ולייעל את המערכת עבור החולים והבריאים? האם השינויים הצפויים בחדרי-המיון יפחיתו את העומס על המערכת? מה הן ההשלכות הכלכליות של הרפורמות המתוכננות? ועוד

מדדי הבריאות בישראל נמצאים במקום טוב יחסית בהשוואה למדינות המערב. כך לפי ארגון ה-OECD. אך עם זאת, ההוצאה הציבורית על בריאות בישראל היא מהנמוכות במערב, ואזרחי ישראל משלמים על מצבה של מערכת הבריאות בכיסם ובבריאותם; ישראל מככבת בעקביות בתחתית רשימת המדינות המפותחות בענייני תשתיות וציוד רפואי, סובלת מצפיפות גבוהה במחלקות האשפוז, ממחסור חמור במיטות אשפוז, בחסר במכשירי MRI ועוד.

אילו רפורמות נדרשות כדי להניע שינוי משמעותי ולייעל את המערכת עבור החולים והבריאים? האם השינויים הצפויים בחדרי-המיון יפחיתו את העומס על המערכת? מה הן ההשלכות הכלכליות של הרפורמות המתוכננות? בין פוליסת הביטוח האחידה, הרפורמה בסיעוד והכנסת תרופות מצילות חיים לביטוחים המשלימים - מה יזרים חמצן למערכת הבריאות? בוועידת ישראל לעסקים 2015 יתקיים מושב מיוחד בנושאים אלה.

דברי פתיחה: שר הבריאות, יעקב ליצמן

דיון בהשתתפות: פרופ' גבי בן נון, המחלקה לניהול מערכות בריאות, אוניברסיטת בן-גוריון; רן סער, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות; שרונה פלדמן, מנהלת תחום ביטוחי הבריאות, אגף שוק ההון הביטוח והחיסכון, משרד האוצר; פרופ' (מ"ק) חן שפירא, מנהלת מרחב חיפה וגליל מערבי, שירותי בריאות כללית. מנחה: שי ניב, כתב לענייני בריאות, "גלובס".

ועידת ישראל לעסקים 2015 של עיתון "גלובס" תתקיים בתאריכים 6-7 בדצמבר בתל אביב, ותארח את בכירי המגזר העסקי, מקבלי ההחלטות, אנשי ממשל, בכירי המשק, דמויות מפתח מהעולם ועוד, לדיונים ייחודיים ואקטואליים.

לפרטים ולהרשמה - לחצו כאן