ראשי הרשויות: נתניהו התחייב לאשר מתווה המס עד סוף החודש

אמש הפגינו אלפי תושבי הפריפריה מול משרד ראש הממשלה על הקפאת מתווה הטבות המס לפריפריה, שהיה אמור להעניק ל-400 ישובים 1.3 מיליארד שקל

בנימין נתניהו / צילום: אבי אוחיון - לע"מ
בנימין נתניהו / צילום: אבי אוחיון - לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו יאשר את מתווה המס עד סוף חודש נובמבר, כך אומרים היום (ג') ראשי הרשויות המקומיות מהצפון והדרום, לאחר פגישה עם נתניהו. לפי לוח הזמנים המתוכנן, ביום שני הקרוב הנושא יעלה להצבעה בוועדת כספים וביום רביעי יובא לחקיקה במליאת הכנסת.

אמש הפגינו אלפי תושבי הפריפריה מול משרד ראש הממשלה על הקפאת מתווה הטבות המס לפריפריה, שהיה אמור להעניק ל-400 ישובים 1.3 מיליארד שקל.

ח"כ טלי פלוסקוב (כולנו), ראש עיריית ערד לשעבר: "אני שמחה שראש הממשלה נענה לדרישתי להביא לאישור את הטבות המס, זהו בהחלט צעד משמעותי בדרך לשינוי היסטורי בכל הקשור ליחס בין המרכז והפריפריה.

"ברגע ששמעתי על הקפאת המתווה, יזמתי שיחות עם ראשי הערים וקראתי להם לא לוותר על הבשורה האדירה שהם יכולים להביא לכ-750 אלף תושבי הצפון והדרום. אני זוכרת את עשרות השיחות שניהלתי עם כולם במקביל בכדי לרכז את כולם סביב המטרה, הכל כך, חשובה הזאת. חשוב לזכור שעוד מוקדם לשמוח, יש לפנינו עוד תהליך ארוך של חקיקה, שעלינו לסיים אותו עד סוף החודש. אלפי התושבים ממתינים בקוצר רוח לאישור ההטבות ואני מקווה שרוהמ אכן יביא זאת לאישור עד סוף החודש".