מנכ"ל הוט מובייל ישעיהו רוזנברג מסיים את תפקידו

זאת לאחר כשנתיים בתפקיד המנכ"ל ■ הוט מובייל רשמה הפסד תפעולי של 100 מיליון שקל ברבעון השלישי ועברה ל-EBITDA שלילי של 5 מיליון שקל

הוט מובייל / צילום איל יצהר
הוט מובייל / צילום איל יצהר

מנכ"ל חברת הוט מובייל, ישעיהו רוזנברג, מסיים את תפקידו בחברה. מהחברה נמסר כי במהלך השנתיים האחרונות שימש רוזנברג כמנכ"ל החברה ולפני כן כסמנכ"ל הטכנולוגיות.

"רוזנברג ניהל את החברה תוך ביסוס מעמדה כשחקן מרכזי ומחולל תחרות בשוק. בין היתר הוביל רוזנברג את פרויקט פריסת רשת ה-UMTS של החברה, את יישום ההסכם לשיתוף רשתות עם חברת פרטנר, את הקמתו של תאגיד רשת משותף לחברות ואת ההשקה של שירותי ה-LTE המתקדמים".

טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"ל הוט, מסרה כי "אני מבקשת להודות לישעיהו על שירותו בחברה ולהביע את הערכתי הרבה על תקופה מוצלחת ורבת אתגרים והישגים. אני סמוכה ובטוחה שיצליח בכל אשר יבחר לעשות".

רוזנברג עצמו מסר: "הייתה לי זכות גדולה לנהל את חברת הוט מובייל בתקופה רצופת אתגרים ושינויים ולהוביל אותה להישגים משמעותיים ובעלי השפעה על השוק כולו".

הוט מובייל, מגזר הסלולר של הוט, המשיך להציג סימני מצוקה ברבעון השלישי. אמנם סך ההכנסות ממגזר זה עלה ב-4.9% מהרבעון המקביל, ל-237 מיליון שקל, אך הדבר נבע מעלייה בהכנסות ממכירת ציוד, ואילו ההכנסות משירותי סלולר נותרו כמעט ללא שינוי. יתרה מכך, הפעילות רשמה הפסד תפעולי של 100 מיליון שקל ברבעון ועברה ל-EBITDA (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) שלילי של 5 מיליון שקל.

מספר מנויי הסלולר של הוט מובייל בסוף הרבעון היה כ-1.2 מיליון, נתח שוק של 11%, ועלייה של 70 אלף מנויים נטו מהרבעון הקודם. עם זאת, ה-ARPU (הכנסה חודשית ממוצעת ממנוי סלולר) נשארה דומה לרבעון הקודם, 55 שקל, ירידה של 19% מהרבעון המקביל.