ריבר פלייט חתמה על חסות ההלבשה היקרה בתולדות הכדורגל הארגנטינאי

תקבל עד שנת 2021 כ-10 מיליון דולר בעונה מאדידס, בעוד יריבתה העירונית בבואנוס איירס, בוקה ג'וניורס, חתומה עם נייקי על 8 מיליון דולר לעונה עד 2019

קרלוס סנצ'ז שחקן ריבר פלייט הארגנטינית / צלם: רויטרס
קרלוס סנצ'ז שחקן ריבר פלייט הארגנטינית / צלם: רויטרס

ענקיות הלבשת הספורט הגלובליות מתגוששות ביניהן על הסכמי ספונסרשיפ גם בכדורגל הארגנטיני: אדידס וריבר פלייט הודיעו על הארכת חוזה חסות ההלבשה ביניהן בשש שנים, עד ל-2021, בתמורה לסך של 60 מיליון דולר (10 מיליון דולר בעונה) שתשלם החברה הגרמנית למועדון.

בכך, תקבל ריבר פלייט את חסות ההלבשה היקרה ביותר בהיסטוריה של הכדורגל הארגנטיני - ותעקוף את יריבתה העירונית בבואנוס איירס, בוקה ג'וניורס, שמכניסה כ-8 מיליון דולר בעונה מנייקי האמריקאית. בשנת 2012 ניסתה אדידס "לגנוב" את בוקה לנייקי, אך הקבוצה בחרה בסופו של דבר להישאר מזוהה עם החברה איתה היא משתפת פעולה מאז שנות ה-90, בהסכם שיסתיים רק ב-2019.

ריבר פלייט, שב-2011 ירדה לראשונה בתולדותיה לליגת המשנה בארגנטינה אך לאחרונה חזרה לקדמת במת הכדורגל המקומי, ואף זכתה השנה בגביע הליברטדורס - תמשיך בכך את ההתקשרות הרצופה הארוכה שלה עם אדידס, שהחלה ב-1982 (ולמעשה תסגור קרוב ל-40 שנים רצופות עם החברה לאחר תום החוזה החדש). הספונסר המסחרי הראשי של ריבר פלייט הוא בנק BBVA.