מתלוננת שנייה נגד ח"כ ינון מגל: "חפנת לי את הישבן"

אור שוקרון: "קולגה שמלטף לי את הישבן יותר מפעם אחת חרף בקשותיי שיפסיק, ששואל אותי אם ארצה להצטרף אליו לתא השירותים ושאר שאלות שלא משתמעות לשני פנים - הביא על עצמו את השיימינג שהוא חווה"

ינון מגל / צילום: יונתן בלום
ינון מגל / צילום: יונתן בלום

מתלוננת שנייה נגד ח"כ ינון מגל (הבית היהודי): אור שוקרון כותבת בפייסבוק כי מגל הטריד מינית גם אותה, וזאת לאחר התלונה של עיתונאית וואלה רחלי רוטנר.

כזכור, מגל פרסם את התגובה הבאה: "ישנם דברים שנאמרו בין ידידים לפני שהייתי חבר כנסת, ולא הייתי חוזר עליהם כיום, ואני מתנצל ומבקש את סליחתו של כל מי שנפגע. עם זאת, הייתי מצפה מידיד שנפגע ממני להגיד לי זאת, ולא לפנות למחוזות השיימינג ברשתות החברתיות".

אור שוקרון, המתלוננת השנייה נגדו, כתבה בתגובה: "ביום שבו חפנת לי את הישבן הפסקנו להיות ידידים".

כתבות נוספות בנושא:

עיתונאית: "ינון מגל אמר שהוא מתחרמן מהציצי והתחת שלי"; מגל: "מתנצל"

פרשת ינון מגל וההטרדה המינית: עכשיו התגובה של הבעל

לדברי שוקרון, "לא אמרתי כלום כי זה מביך. משפיל. מבזה. אף אחת לא רוצה להיות מתויגת כמי שעברה הטרדה מינית. מדוע? מפני שבמדינת ישראל נוטים לקרבן את הקורבן ולהאדיר את המקרבן. כבר אז כשקולגה נוסף היה עד למאורע, שאל אותי 'האם אני רוצה אותו'. 'היציאה' הזו גרמה לי לשתוק ולדבוק בשתיקתי. אנחנו כחברה עד כדי כך אטומים וחסרי רגישות. מפליא שנשים בוחרות לא לשתף?

"לדברי ינון, 'דברים שנאמרו בין ידידים' לא צריכים לצוף ברשתות חברתיות. אנחנו עושות לו שיימינג. אבל קולגה שמלטף לי את הישבן יותר מפעם אחת חרף בקשותיי שיפסיק, ששואל אותי אם ארצה להצטרף אליו לתא השירותים ושאר שאלות שלא משתמעות לשני פנים - הביא על עצמו את השיימינג שהוא חווה.

"כמי שהתפקדה לפני שנים לבית היהודי, וקולי נלקח ממני לאור הצטרפותו של ינון כחבר מן המניין, לא אתן שייקחו את קולי שוב. לא ביקשתי את החשיפה הזו. היא הוכתבה לי. מבקשת מכם לכבד את בקשתי ולהפסיק לשאול, לחקור, לטלפן ולקוות לעוד פרטים עסיסיים. זה לא היה נעים לי אז, וזה לא נעים לי היום".