משה ויגאל גינדי מכרו מגרש בנתניה ב-62 מיליון שקל

הרוכשת היא קבוצה בשיתוף הקבלן הנתנייתי אביעד פפושדו וקרן קפיטל פלטינום, שיקימו על המגרש הסמוך לים מגדל בן 27 קומות ו-100 דירות

 

שנתיים לאחר שהציעו למכירה מגרש בבעלותם, מכרו משה ויגאל גינדי מגרש סמוך לחוף הים בנתניה, המיועד להקמת מגדל בן 27 קומות ו-100 דירות ב-62 מיליון שקל. המחיר כולל עלויות פיתוח בהיקף של 7 מיליון שקל. מחיר המשקף סך של 620 אלף שקל בממוצע עבור מרכיב הקרקע לדירה אחת. 

הרוכשות הן קרן קפיטל פלטינום והיזם הנתניינתי אביעד פפושדו.

מדובר במגרש פינתי בן 2.6 דונם, הנמצא במרחק 650 מטרים מהים, וממוקם בשכונת נוף גלים, במפגש הרחובות לוי אשכול, חטיבת הראל וחטיבת גבעתי. לפרויקט הונפק כבר היתר חפירה ודיפון, והיתר הבנייה צפוי להתקבל בתוך מספר שבועות.

החברות מעריכות כי עבודות הביצוע צפויות להתחיל בחודש פברואר הקרוב, והיקף ההשקעה הכולל בפרויקט צפוי להסתכם ב-200 מיליון שקל. במסגרת העסקה תממן קרן קפיטל פלטינום את מרבית ההון העצמי הדרוש לפרויקט, המסתכם בסך של 35 מיליון שקל. סך המכירות מהפרויקט מוערך ב-240 מיליון שקל, לא כולל מע"מ.

לדברי רוני זוהר, שותף בקרן קפיטל פלטינום, בפרויקט יוצעו למכירה דירות 4-5 חדרים בשטח 120 מ"ר ומעלה, ועל כן מכוון לקהל של משפרי דיור. כמו כן לדבריו, מרבית הדירות בפרויקט יהנו מנוף לים.

זהו הפרויקט השני המשותף לקרן קפיטל פלטינום עם קבוצת פפושדו בנתניה, שפועלות גם להקמתו של פרויקט היוקרה Via Mare הכולל מגדל בן 24 קומות אשר כבר נמצא בביצוע ומרבית הדירות בו כבר נמכרו.

חברת משה ויגאל גינדי שמכרה את המגרש, הייתה ממקימי שכונת נוף גלים בנתניה, ובנתה בשכונה 7 בנייני מגורים, ובסך הכול 156 דירות, נוסף על 27 קוטג'ים ו-20 מגרשים בשטח 375 מ"ר כל אחד המיועדים לבנייה עצמית.