היסטוריה באקס בוקס: משחק מרוצי המכוניות Forza 6 - בעברית

המשחק נחשב לאחד הפופולרים ביותר בקונסולת המשחקים של מיקרוסופט

גיימרים שיש להם גם ילדים, מכירים את בעיית השפה במשחקי הקונסולות והמחשב - המשחקים מגיעים באנגלית, מה שמקשה על ילדים קטנים להתמצא בהם. חברת מיקרוסופט עשתה היום היסטוריה קטנה, כאשר הוסיפה בפעם הראשונה ממשק בעברית עבור משחק מרוצי המכוניות המצליח שלה - Forza 6 המיועד לאקס בוקס One.

הממשק כולל תפריטים מיושרים לימין בעברית וגם הנחיות קוליות בעברית. צרכנים שכבר רכשו את המשחק, יקבלו את העדכון באופן אוטומטי. לדברי רון קלדס מנהל קטגוריית אקס בוקס במיקרוסופט ישראל, "בהחלט מרגש להיות גיימר בישראל".

המשחק Forza MotorSport נחשב לאחד ממרוצי המכוניות הטובים יותר לקונוסלות האקס בוקס One. בחודש ספטמבר יצא לשוק החלק השישי בסדרה והוא מציע חגיגה שלמה לחובבי הז'אנר. הפעם אפשר למצוא ב-Forza מאגר עצום של 460 מכוניות המגיעות בדיוק מושלם לרכבים מהעולם האמיתי. כל מכונית כוללת את תא הנהג האמיתי שלה. פגיעה עם הרכב בעצמים אחרים, תציג את הנזקים שעלולים לקרות לו.

Forza 6 מתרחש על-פני 26 מסלולים שהעותקו מהעולם האמיתי. בנוסף, חלק מהמסלולים מתרחשים בלילה או בתנאי מזג האוויר משתנים כמו גשם. כמובן, שהמכונית מגיבה בצורה שונה בכביש רטוב וגורמת לשחקן להתאמץ קצת יותר. כל פרט במשחק הזה ריאליסטי, החל מהתנהגות הנהגים המתחרים המשנים את התגובה שלהם ועד לשליטה במכונית.

מחיר: 260 שקל.