פאדיחות שכונתיות? אפילו אצל קבוצת הספורט העשירה בעולם

הקבוצה הספרדית שיתפה שחקן שלא כחוק במשחק הגביע שלה מול קאדיס מהליגה השלישית; על-פי תקדימי העבר היא צפויה להיזרק מהמפעל

דניס צ'רישב עם רפא בניטז, ריאל מדריד / צלם: רויטרס
דניס צ'רישב עם רפא בניטז, ריאל מדריד / צלם: רויטרס

מסתבר שפאדיחות שכונתיות ומביכות יכולות להתרחש גם ברמות הגבוהות ביותר של הכדורגל. אפילו אצל קבוצת הספורט העשירה בעולם, בכלל הענפים, שמכניסה 660 מיליון אירו בעונה: ריאל מדריד צפויה להיזרק מגביע המלך, לאחר ששיתפה אמש (ד') שחקן באופן לא חוקי, במשחקה במפעל מול קאדיס מהליגה השלישית, שהסתיים בניצחון 1-3 שלה.

מדובר על דניס צ'רישב, שחקן האגף הרוסי - שפתח בהרכב ואף כבש את השער הראשון של ריאל כבר לאחר שלוש דקות של משחק.

קאדיס צפויה להתלונן נגד ריאל, ועל-פי תקדימי העבר - ההתאחדות הספרדית אמורה להדיח אותה מהמפעל ולהשית עליה הפסד טכני במשחק. זאת בשל העובדה שבעונה הקודמת צ'רישב, עת שיחק במדיה של ויאריאל - צבר שלושה כרטיסים צהובים בגביע המלך ולכן היה אמור להיות מורחק מהמשחק אתמול.

הדיווחים לפיהם צ'רישב לא כלל לא יכול לשחק, על-אף שהוא מלהטט על המגרש - הגיעו במהלך המחצית הראשונה. באופן הזוי, מאמן ריאל, רפא בניטז - הורה להחליפו 40 שניות בלבד מפתיחת המחצית השנייה. "לא היה לנו שום מושג שצ'רישב לא יכול לשחק", הגיב המאמן הספרדי להתרחשויות לאחר המשחק. "אף אחד לא דיווח לנו על הסיטואציה הזאת. מיד כשהבנו אותה - הוצאתי אותו מהמגרש". יש לציין כי בעונה הקודמת נזרקה אוסאסונה מגביע המלך בשל עבירה דומה. בריאל ינסו לטעון להגנתם שלא עודכנו על-ידי ויאריאל בצבירת הכרטיסים של צ'רישב.

צ'רישב, 24, גדל במחלקת הנוער של ריאל מדריד, אך הושאל לאורך השנים לקבוצות אחרות. בעונה הנוכחית, עד שפתח אתמול בהרכב - הוא הספיק לצבור ארבע הופעות במדי המועדון, שתיים בליגת האלופות ושתיים בליגה הספרדית (כמחליף מהספסל).