חברי הליכוד לא מפחדים: שוב דלפו הקלטות מישיבת הסיעה

בהקלטות שנחשפו בגלצ נשמע נתניהו אומר כי "יש אדם אחד או שניים שאיבדו את עולמם בגלל ההקלטות, אבל כשיתברר שמישהו מקליט הוא גמר. אין דרך מהירה יותר לגמור וליפול" ■ צחי הנגבי הוסיף: "מי שהקליט יהיה שבוי כל החיים שלו בידיים של אותו עיתונאי"

בנימין נתניהו / צילום: רויטרס
בנימין נתניהו / צילום: רויטרס

לאחר הדלפת ההקלטות בגל"צ מישיבת הליכוד בשבוע שעבר, שהסעירה את ראש הממשלה נתניהו, שגררו אזהרות של ראש הממשלה וראש הסיעה צחי הנגבי לחברי הליכוד, כנראה שחברי הסיעה לא מפחדים ושוב דלפו בגל"צ הקלטות מישיבת הסיעה.

בגל"צ פורסמו היוםההקלטות, שבהן נשמע ראש הממשלה נתניהו כאומר ש"אני לא חוזר מהבהרה אחת שאמרתי שם, אבל כשאני רוצה לשאת נאום בחוץ אני עושה את זה, אתם יודעים שמעת לעת אני נואם נאומים".

נתניהו הוסיף: "יש אדם אחד או שניים שאיבדו את עולמם בגלל ההקלטות, אבל כשיתברר שמישהו מקליט הוא גמר. אין דרך מהירה יותר לגמור וליפול". הנגבי הוסיף: "מי שהקליט יהיה שבוי כל החיים שלו בידיים של אותו עיתונאי. אי אפשר להסתיר, אתה נתת לעיתונאי - אתה כל החיים בידיים של אותו עיתונאי. והעיתונאי הזה יש לו אישה, יש לו ילדים, עוד חמש שנים הוא יכול להגיד משהו למישהו".

לאחר מכן נתניהו דיבר על ההסתה הפלסטינית על כך שהיהודים כביכול מעוניינים להרוס את אלאקצא. "אני רוצה להקפיא את המצב הזה - הם היו מתים לחזור לסטטוס שהיה בהר לפני 2,000 מסיבות שאני לא אפרט כרגע אני לא רוצה לגעת בזה אבל, הטענה המופרכת הזאת בת כבר 65 שנה", הבהיר ראש הממשלה, "אם היהודים היו רוצים להשמיד את אלאקצא זה לא מאמץ כזה גדול, ממש לא, וזה לא שאנחנו לא בכיוון - זה נגד מה שאנחנו מייצגים".