אופנה: המותג המקומי MIZO משיק קולקציית חורף ייחודית

בקולקציית חורף 2015-2016, המעצבת ענבל בן זקן החליטה להעניק ללובשת תחושה של בית

MIZO  / צילומים: רוני כנעני
MIZO / צילומים: רוני כנעני

מאחורי המותג המקומי והוותיק MIZO, עומדת המעצבת ענבל בן זקן, המחלקת את זמנה בין מלאכת העיצוב לבין קריירת הריקוד שלה, שקדמה לעיסוקה באופנה. לכן אין זה מקרי שהפריטים שהיא מעצבת למותג מזוהים עם המעברים התכופים בין שני התחומים, המשפיעים על תהליך העשייה שלה, כשאחד העקרונות החשובים בבגדיה הוא חופש התנועה והמרחב בין הבגד ללובשת, תוך מתן האפשרות להבחין בקימורים הנשיים דרכו, לצד חיבתה הגדולה לסגנון היפני.

בקולקציית חורף 2015-2016, בן זקן החליטה להעניק ללובשת תחושת בית, בדמות הקלאסיקות המוכרות של MIZO לצד פריטים ייחודיים, בעלי אמירה המאפשרים חקירה של עולמות חדשים. "קולקציית החורף הנוכחית נבעה מהרצון לנוח במקום מוכר וידוע, מהצורך בתחושת נחמה" היא אומרת. "להיות בנוכחות שקטה ומחבקת, כמו חזרה הביתה אחרי מסע אינטנסיבי, בו טיילתי בעולמות שונים ורחוקים, לחזור לתחושת הזן היפנית, למים הזורמים על הסלע. מהמקום הזה, נבנתה קולקציה מחבקת ורגועה. כזו שכיף לחזור וללבוש עם פריטים המשתלבים ללא מאמץ, עם המלתחה שלכן".

הקולקציה נעה על טהרת המונוכרומטיות של שחור, אפור ולבן, עם נגיעות קלות של צבע ובפריטים השונים ניכרים היטב האלמנטים העיקריים שביקשה בן זקן להטמיע בה: פשטות ורוך, קלילות ושקט - כל המרכיבים שיאפשרו לתנועת הבד ולגזרות לתפוס את קדמת הבמה והתוצאה, כרגיל, משכנעת. בנוסף, חשוב לציין שקולקציית החורף של MIZO מתומחרת העונה באופן נגיש יותר, המאפשר בניית מלתחה על-זמנית, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת האיכות.

טווח מחירים: 250-890 שקל. להשיג בחנות של MIZO, בנווה-צדק, תל-אביב.

MIZO  / צילומים: רוני כנעני
 MIZO / צילומים: רוני כנעני