צפו: דגם חדש למכונית הספורט ה"עממית" של טויוטה

חדש על הכביש: טויוטה מציגה גרסה חדשה למכונית הרודסטר של החברה -  SFR קונספט, וחושפת גרסת קונספט ספורטיבית יותר בשם SFR רייסינג ■ כך היא נראית

יצרנית המכוניות היפנית טויוטה לוקחת ברצינות גמורה את הרודסטר החדשה ה-SFR קונספט, האחות הקטנה של ה-GT 86 והיא תציג גרסה ספורטיבית בשם SFR רייסינג קונספט בתערוכת טוקיו הקרובה.

גרסת הקונספט שהוצגה לאחרונה התקבלה בחום ולא רחוק היום שבו היא תהפוך לסדרתית. בטויוטה לא חיכו יותר מדי וגרסת הספורט קונספט כבר נחשפת עם פגוש ספורטיבי מעוצב עם תוספות עשויות קרבון פייברס, פתח כניסת אוויר במכסה המנוע וכנף אחורית גדולת מימדים יחד עם דיפיוזר רחב מידות בגחון.

להשלמת המראה הספורטיבי ציידו אנשי טויוטה את המכונית בחישוקים בעלי שמונה צלעות ובורג מרכזי אחד. כל זאת בהיבט העיצוב וכעת נותר לגלות מה מסתתר תחת מכסה המנוע, אולם את הפרטים הללו שומרים עדיין אנשי טויוטה בסוד והם רק מוכנים לגלות כי הבלמים יהיו גדולים וחזקים יותר וגם המתלים יהיו ספורטיביים. זה משאיר מקום לתקווה לחובבי הנהיגה הספורטיבית אם כי קשה להניח כעת כי המכונית תהפוך לסדרתית בסופו של דבר בשונה מהדגם הרגיל שכאמור עשוי להגיע בשנה הבאה.