תקציב הפרסום של משלוחה עובר למשרד "שביט. וזהו"

המשרד החדש יטפל בהרחבת הפעילות המתוכננת של אתר משלוחי המסעדות

פיצה פלמינגו / צילום: תמר מצפי
פיצה פלמינגו / צילום: תמר מצפי

הגזרה הפרסומית בקטגוריית משלוחי האוכל מתחממת: ל"גלובס" נודע כי אתר משלוחי המסעדות "משלוחה" התקשר עם משרד פרסום חדש - "שביט. וזהו". זאת על רקע היערכות להרחבת פעילות, השקת אפליקציה חדשה ומתיחת פנים לאתר הקיים.

רק לפני שבועות ספורים, נזכיר, יצא שחקן אחר בקטגורית משלוחי האוכל - "תן ביס" - במהלך פרסומי משל עצמו, לאחר שהפקיד את תקציב הפרסום שלו בידי משרד הפרסום LEAD.

"משלוחה" הוא השחקן הגדול ביותר בקטגוריית משלוחי האוכל בישראל. האתר מרכז תפריטים של מעלה מ-2,000 מסעדות בארץ. ל"משלוחה" יש מעל 500,000 גולשים בכל חודש, מעל 80,000 חברים בפייסבוק וכ-400,000 חברים רשומים.

החברה, הפעילה מאז שנת 2008, נמצאת בבעלות פרטית של יזם האינטרנט דניאל רחמים. הפעילות נעשית אמנם בכל רחבי הארץ, אך העוגן המרכזי נותר במרכז הארץ - בעיקר תל-אביב והסביבה. ב"משלוחה" מתעתדים לנסות למצות את הפוטנציאל העסקי גם באזורים חדשים.

לצורך זה יעלה בקרוב קמפיין, המציג את "העולם החדש", שייוצג על-ידי הקומיקאי שי גולדשטיין, אל מול "העולם הישן", שייוצג על-ידי קומיקאים מהעבר - אבנר דן וצחי אירני, זוכה "האקדמיה לצחוק" של ערוץ 10. הקמפיין יעלה תחת הססמה "תתקדמו למשלוחה".

בתחילת השנה צפוי מהלך רחב יותר - השקת אפליקציית הזמנות חדשה ומתיחת פנים לאתר - ואז יעלה קמפיין מסיבי יותר, שיכלול גם טלוויזיה.