אביה של בר רפאלי: "רצו לקבל פרסום על הסלבריטאות שלה"

רפי רפאלי לחדשות 2: "הכול טוב, תחושות הכי טובות שיש. הכול מגובה עם חשבוניות, אנחנו ממש ממש לא חוששים"

רפי רפאלי / צילום: רוני שיצר
רפי רפאלי / צילום: רוני שיצר

"רצו לקבל פרסום על הסלבריטאות של בר רפאלי, אז הם קיבלו קצת פרסום. אבל הם חבר'ה נחמדים" - כך אמר היום (ה') רפי רפאלי, אביה של הדוגמנית בר רפאלי, שנחקרה היום (ה') ואתמול במשך שעות ארוכות על-ידי חוקרי רשות המסים בחשד לעבירות מס בהיקף של מיליוני שקלים.

אביה של בר מנסה לשדר עסקים כרגיל ואמר לחדשות 2: "הכול טוב, תחושות הכי טובות שיש. הכול בסדר".

לדבריו, הטענות שעלו נגד בר רפאלי בחקירתה אינן קשורות למציאות. "זה ממש לא נכון", הוא טען. "הכול מגובה עם חשבוניות. אנחנו ממש ממש לא חוששים".

אביה של הדוגמנית המצליחה סיפר כי "הייתה חקירה ארוכה על 4 נושאים, בין כל שאלה ושאלה יש להם שעתיים הפסקה".

מוקדם יותר היום הותר לפרסום כי בר רפאלי היא הדוגמנית המפורסמת שנחקרה ברשות המסים בחשד לעבירות מס בהיקף של מיליונים, וגם אמה ציפי רפאלי נחקרה בפרשה - במרכזה עומד החשד שהדוגמנית התגוררה בפרויקט יוקרה וקיבלה ממנו הטבות הנאה, אך לא דיווחה על כך כראוי. כמו כן, נטען כי רפאלי הצהירה כי היא אינה מתגוררת בישראל, בזמן שקיבלה "הנחות סלב" בסכומים נכבדים.

עד כה נחקרו ומסרו עדות בפרשה יותר מ-10 אנשים, ביניהם מנהלי פרויקט המגורים בה היא מתגוררת, מעצב הדירה ואב הבית של הבניין.

בר ואמה נחקרו בנפרד, ושתיהן ענו על השאלות. לדברי גורמים המעורים בחקירה של רשות המסים, האם ציפי הייתה גורם מרכזי בחקירות, כמו גם בעסקי המשפחה. הגורמים הוסיפו כי בר שמרה על קור-רוח בחקירה.