צפו: מתיחת הטרור האכזרית שמעוררת סערה ברשת

קבוצה בשם "ג'לאלס" מבצעת פיגועים מזויפים לעיני עוברים ושבים - ומתעדת את תגובותיהם ■ צפו במתיחה החדשה והמצמררת שצברה תוך ימים עשרות מיליוני צפיות וגרמה לרבים לקרוא למשטרה

מתיחה אכזרית פיגוע / צילום: מהוידאו
מתיחה אכזרית פיגוע / צילום: מהוידאו

טרנד המתיחות האכזריות ממשיך להכות גלים - והפעם עם מתיחה מרושעת, חסרת טעם ומעוותת לגמרי של צוות אוסטרלי בשם "ג'לאלס": 3 צעירים שהתחפשו לערבים וצילמו את עצמם מבצעים פיגועים מזויפים לעיני עוברים ושבים מבוהלים עד מוות.

מתיחת הטרור המטרידה הזאת מגיעה ב-3 חלקים. החלק הראשון פורסם בעמוד הפייסבוק של "ג'לאלס" ב-16 בדצמבר וזכה עד כה ליותר מ-10 מיליון צפיות; החלק השני פורסם ב-18 בדצמבר וזכה עד כה ליותר מ-60 מיליון צפיות; והחלק השלישי עדיין לא פורסם.

בתגובה לסרטון השני, שאלה הקבוצה את חבריה: "רוצים חלק שלישי? הגיבו וספרו לנו. אם התגובה הזאת תזכה ל-50 אלף לייקים, נשחרר את החלק השלישי".

באוסף המתיחות נראה גבר לבוש כערבי משליך חבילה חשודה במקומות ציבוריים וגורם לסובבים להימלט בבהלה. המתיחה האכזרית בוצעה במספר מקומות אסטרטגיים, כשבכל אחד מהם אדם בחזות ערבית משליך תיק שחור לעבר קורבנו המסכן ומתחיל לרוץ. הוא עשה את זה בפארק, שם הנמתח המבוהל מיהר לקפוץ לאגם; בקניון לצד המדרגות הנעות, שגרמו לנמתח לעלות לכיוון ההפוך אליו נעות המדרגות; והוא אפילו זרק את המטען החשוד לתוך רכב שעצר ברמזור וגרם לנהג לצאת בריצה ולהשאיר את הרכב באמצע הכביש.

לשלישיית "ג'לאלס", המגיעים ממלבורן שבאוסטרליה, יש עמוד פייסבוק פופולרי שנפתח רק ביולי האחרון וצבר יותר מחצי מיליון חברים. אולם, כפי שבוודאי כבר ציפיתם, הסרטונים זכו גם לאלפי תגובות זועמות של צופים שממש - אבל ממש לא אהבו את המתיחה הזאת.

"כל העולם נמצא בכוננות מוגברת, ואתם עושים דבר כזה? אני היחידה שזה לא מצחיק אותה? זו לא בדיחה. זו גזענות שחייבת להיפסק", כתבה אחת הצופות; ואחר הוסיף: "זה לא לעניין לצחוק על פיגועי טרור שהשפיעו על מיליונים. אני מחכה ליום שהמשטרה תירה באחד מכם".