איציק זוהר תובע 1.2 מיליון שקל מערוץ הספורט בגין פיטוריו

כדורגלן העבר טוען להוצאת דיבה, פגיעה במוניטין ופיטורים בניגוד לחוק ■ שכרו בערוץ הספורט עמד על לפחות 15 אלף שקל בחודש

איציק זוהר / צילום: מץ 76
איציק זוהר / צילום: מץ 76

כדורגלן העבר איציק זוהר, שפוטר באוגוסט האחרון מעבודתו כפרשן בערוץ הספורט, לאור התנהגות בלתי נאותה שלו במשחק כדורגל חופים לזכרו של מאמן הכדורגל ניצן שירזי ז"ל, בו השתתף ביחד עם עובדים אחרים מהערוץ - הגיש תביעה לבית הדין לעבודה בתל-אביב כנגד הערוץ.

זוהר טוען להוצאת דיבה ופגיעה במוניטין שלו, בנוסף לפיטורים בניגוד לחוק - ותובע מהערוץ 1.2 מיליון שקל. הוא טוען ל"עליהום תקשורתי" שהתבצע עליו לאחר הפיטורים, שגרם לו לעוגמת-נפש ונזק תדמיתי.

עוד טוען זוהר, באמצעות עו"ד שי אליאס, כי לאחר שפוטר קיבל הצעות פיצוי "מגוחכות" שכללו שכר עבור 3 חודשים. לדבריו, הוא שמע על הכוונה לפטרו באמצעות התקשורת.

זוהר, שכיום משמש פרשן בערוץ המתחרה ONE, סירב לקבל את הפיצוי הנ"ל וכאמור בחר לתבוע את הערוץ. 

בתביעה נחשף שכרו של זוהר: 1,500 שקל עבור כל הופעה שלו בתוכניות הערוץ, כאשר המינימום אותו הוא קיבל מדי חודש עמד על 15 אלף שקל.

יש לציין כי כדורגלן עבר אחר שהשתתף עם איציק זוהר באותו משחק כדורגל חופים מדובר, ושימש אף הוא פרשן בערוץ - לירן שטראובר - פוטר אף הוא. כתבי הערוץ שהשתתפו במשחק, מוטי פשכצקי ורז זהבי - הושעו מעבודה למספר חודשים בעקבות התקרית, אך חזרו לעבודה מלאה בחודשים האחרונים.

במסגרת התקרית נבחרת ערוץ הספורט שיחקה מול נבחרת האמנים, אך בין הצדדים החלה להתפתח אלימות מילולית קשה, שבסופה "פוצצה" נבחרת הערוץ את המשחק וירדה מהמגרש.