צפו: קנה מטוס ענק והפך אותו לבית מגורים מאובזר

סיפורו יוצא הדופן של האיש קנה בזול מטוס בואינג ענק והחליט לעשות בו שימוש לא פחות מוצלח - בית מגורים מאובזר למדי שיש בו כמעט הכול, שהוצב בטבורו של אזור מדהים ביופיו ■ צפו בתיעוד

ברוס קמפל, מהנדס שמתגורר במטוס בואינג משופץ, בתים, מגורים / צילום: וידאו
ברוס קמפל, מהנדס שמתגורר במטוס בואינג משופץ, בתים, מגורים / צילום: וידאו

מי אמר ששימוש במטוסים חייב להיות רק באוויר? הכירו את ברוס קמפבל, מהנדס חשמל לשעבר בן 64 מפורטלנד שבאורגון ארצות-הברית, שמצא למטוס ישן שימוש לא פחות מוצלח - על הקרקע. מאז שנת 1999 הוא מתגורר מעת לעת במטוס מסוג בואינג 727, שאותו רכש והציב בשטח של 10 דונם שבבעלותו במערב האוקיינוס השקט.

במהלך 15 השנים האחרונות השקיע קמפבל יותר מ-218 אלף דולר בשיפוץ המטוס והפך אותו למעון יוצא דופן למדי, וזאת בלשון המעטה: מלבד תא הטייס ומערכת הנחיתה שנותרו בצורתם המקורית, יתר פנים המטוס הוסב לחלל שינה ענק ולמטבח מאובזר, שיש בו אפילו מיקרוגל וטוסטר. קמפבל מתגורר במטוס במשך 6 חודשים בכל שנה, כאשר הוא ישן על מיטת פוטון הממוקמת רק כמה מטרים מדלת תא הטייס.

ויכול להיות שבעתיד הקרוב יהיו לקמפבל עוד כמה מטוסים שיארחו לו לחברה. ברויטרס דווח כי 1,200-1,800 מטוסים ברחבי העולם יצאו משימוש בשלוש השנים הקרובות, מה שפותח את האפשרות לרבים אחרים ללכת בעקבותיו.

אבל קמפל לא מחכה. המהנדס לשעבר כבר מוכן להוציא לפועל את הפרויקט הבא שלו: לקחת בואינג 747, ולהפוך אותו לבניין מגורים על אדמת יפן. עכשיו רק נותר לו לקנות מטוס שיטיס אותו בין שני בתיו, כלומר מטוסיו.