"החצר הנשית" מציגה: אאוטלט שמלות כלה המשלב תרומה לקהילה

אאוטלט ייחודי בנמל יפו של בוטיק "החצר הנשית" ישלב בסוף השבוע הקרוב בין מכירת עודפי שמלות כלה של מיטב המעצבים המקומיים לבין תרומה חשובה לקהילה

ענבל רביב / צילום: איתן טל
ענבל רביב / צילום: איתן טל

הכלות לעתיד שכבר שוקדות על ההכנות לקראת עונת החתונות הקרובה בוודאי ישמחו לשמוע שאאוטלט ייחודי בנמל יפו, של בוטיק "החצר הנשית", ישלב בסוף השבוע הקרוב בין מכירת עודפי שמלות כלה של מיטב המעצבים המקומיים לבין תרומה משמעותית וחשובה לקהילה.

"החצר הנשית" הוא מיזם חברתי חשוב המהווה מקום להכשרה מקצועית ומקור לפרנסה עבור צעירות בסיכון החיות בעוני ובמצוקה ביפו ובדרום תל-אביב.

האאוטלט, היחיד מסוגו בארץ, יכלול עשרות שמלות, של עשרות מעצבים מעצבים, שתימכרנה במחירים של 750 ועד 3,000 שקל בלבד, כלומר ב-70% עד 80% הנחה.

בין המעצבים שנתרמו הפעם לפרויקט: ענבל רביב, יואב ריש, הילה גאון, פנינה טורנה, דויד חצבני, טל כחלון, ליהי הוד, ירון ברכה בצלאל, לימור רוזן, ליליום ועוד. העסק החברתי, "החצר הנשית בנמל", הוקם בשותפות של עמותת החצר הנשית, קרן דואליס להשקעות חברתיות ובתמיכה של המוסד לביטוח לאומי (הקרן לילדים בסיכון).

האאוטלט, ממוקם בהאנגר 1 בנמל יפו, מהווה מקום להכשרה מקצועית ומקור לפרנסה עבור צעירות החיות ומתמודדות עם חיים בעוני ומצוקה מיפו ומדרום תל-אביב.

לצד העבודה בחנות, שבאמצעותה לומדות הצעירות עבודה במכירות, ניהול מלאי, ניהול משמרת, ניהול חנות ועוד, הן זוכות לליווי של עובדת סוציאלית מטעם הפרויקט וכן למפגשי הכשרה והעשרה תוך יצירת שיתופי עם המכללות שנקר וסטודיו 6B, הכוללים ביקורים במוזיאונים ותצוגות אופנה, קורסי תפירה, הרצאות בנושאים של עיצוב אופנה, סטיילינג צילום ועוד.

כל ההכנסות של "החצר הנשית בנמל" מושקעות בעשייה חברתית באמצעות עמותת "החצר הנשית" ו"קרן דואליס להשקעות חברתיות".

המכירה תתקיים במתחם התחנה, בתל-אביב. פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של "החצר הנשית" בנמל.