רומן זדורוב החליף את עורכי דינו; יבקש דיון נוסף בעליון

בשבוע שעבר דחה העליון את ערעורו של זדורוב על הרשעתו ברצח תאיר ראדה ז"ל ■ עורכי דינו החדשים, ירום הלוי ומשה שרמן, כבר הודיעו כי בכוונתם להגיש בקשה לדיון נוסף בעליון בהרכב שופטים מורחב

רומן זדורוב / צילום: חגי אהרון
רומן זדורוב / צילום: חגי אהרון

לאחר שבית המשפט העליון דחה בשבוע שעבר את ערעורו על הרשעתו ברצח הנערה תאיר ראדה ז"ל לפני כ-9 שנים, הודיע אתמול (א') רומן זדורוב כי הוא מחליף את הייצוג המשפטי שלו - כך פורסם לראשונה במהדורה המרכזית של חדשות 2.

עורכי הדין החדשים של זדורוב, פרקליטי הצמרת ירום הלוי ומשה שרמן, כבר הודיעו לבית המשפט לעליון כי בכוונתם לבקש דיון נוסף בתיק - הפעם בהרכב מורחב של בית המשפט העליון.

בשבוע שעבר דחה הרכב של 3 שופטי העליון את ערעורו של זדורוב, לאחר שזה הורשע כבר פעמיים בבית המשפט המחוזי. עורכי דינו הודיעו כי הם מבקשים ארכה, שכן בכוונתם להגיש בקשה חריגה לבית המשפט העליון לקיים דיון נוסף בהרכב מורחב של שופטים.

בקשתם של עורכי הדין הלוי ושרמן תתבסס ככל הנראה על דעת המיעוט של השופט יורם דנציגר, שסבר כי יש לזכות את זדורוב מחמת הספק. השופט תמך בקבלת ערעורו של זדורוב והסביר כי "לא ניתן לקבוע מסקנה חד-משמעית בהתאם לרף ההוכחה הנדרש בדין הפלילי בדבר אשמתו". עם זאת, דנציגר הדגיש כי הסבירות שזדורוב חף מפשע "אינה גבוהה".